Rozwiązania
Employee Experience
Implementacja Employee Experience
Określenie aktualnych doświadczeń pracowników i zmapowanie ich na Employee Journey Map stanowi pierwszy krok do zrozumienia tego, co jest ważne z perspektywy pracowników i tego, czego oczekują od marki pracodawcy.
Drugim krokiem jest zaprojektowanie takich doświadczeń pracowników na całej ścieżce kontaktu z firmą, które będą w stanie budować ich zadowolenie oraz zaangażowanie w różnych miejscach i na różnych szczeblach w organizacji.
By to się stało możliwe konieczne jest wprowadzenie zmian w firmie, które pozwolą na implementację zaprojektowanych doświadczeń.
W Everbe wspieramy organizacje we wszystkich etapach mapowania, projektowania oraz implementacji zaprojektowanych rozwiązań.
Do implementacji zmian podchodzimy w sposób zwinny, w pierwszym kroku skupiając się na tych obszarach, które w największy sposób wpływają na zadowolenie i zaangażowanie pracowników oraz budują ich koncentrację na kliencie.
Chcesz zbudować zespół zaangażowanych pracowników i organizację skoncentrowaną na kliencie – skontaktuj się z nami: porozmawiajmy@everbe.pl