Rozwiązania
Employee Experience
Monitoring głosu pracownika
Budowanie zadowolenia i zaangażowania pracowników wymaga ciągłego monitoringu. By budować prokliencką markę, w której centrum jest pracownik i klient nie wystarczą badania raz lub dwa razy do roku – konieczne jest stałe monitorowanie nastroju pracowników i klientów.
W Everbe strategię zbierania głosu pracownikam opieramy o Employee Journey oraz te elementy, które są ważne dla pracowników i w największy sposób wpływają na ich zaangażowanie i lojalność. Analizujemy nie tylko NPS (Net Promoter Score), ale przede wszystkim te czynniki, które mają rzeczywisty wpływ na zaangażowanie pracowników. Wskaźnik wysiłku, jakim jest Customer Effort Score (CES) pokazuje jak dużo energii i czasu musi włożyć pracownik zarówno w wykonywanie swojej pracy, jak i realizację celów, które są dla niego ważne. Promise Index Gap (PI) pokazuje, czy i w jaki sposób marka pracodawcy spełnia obietnice, które dają pracownikom.
Wprowadzenie monitoringu i zarządzania głosem pracowników wprowadza firmą na drogę ciągłego doskonalenia. Pozwala efektywniej zdobywać utalentowanych pracowników, a następnie budować ich wysoką satysfakcję i zaangażowanie, które wspierają rozwój i budują przewagę konkurencyjną organizacji.
Chcesz zbudować zespół zaangażowanych pracowników i organizację skoncentrowaną na kliencie – skontaktuj się z nami: porozmawiajmy@everbe.pl