18.09.2024
We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów
18.09.2024
We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów
15.07.2024
Strategia Customer Experience Management
08.07.2024
Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę
06.05.2024
X Summit 2024
12.03.2024
ROI i ROX w pomiarach efektywności CXM
14.02.2024
O budowaniu miłości do klientów
26.01.2024
Akademia Customer Experience
27.11.2023
Artykuł w listopadowo-grudniowym Customer Experience Manager na temat przywództwa
04.10.2023
Ruszyły zapisy do Akademii CXM 2024
07.09.2023
Artykuł we wrześniowym magazynie CXM – o tym, że klientocentryczność wymaga wysiłku