Publikacje

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

12.03.2024

ROI i ROX w pomiarach efektywności CXM

Liczenie zwrotu z inwestycji (ROI)  w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów oraz pracowników, często niesie za sobą...

14.02.2024

O budowaniu miłości do klientów

O okazji Walentynek, wszystkim, którzy nas odwiedzają życzymy dużo miłości do siebie, innych i od...

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

27.11.2023

Artykuł w listopadowo-grudniowym Customer Experience Manager na temat przywództwa

Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i klienci i pracownicy.  Nigdy wcześniej...

04.10.2023

Ruszyły zapisy do Akademii CXM 2024

Ruszyły zapisy do zimowo-wiosennej edycji Akademii Customer Experience Management 2024. Akademia CXM to kompleksowy program,  w...

07.09.2023

Artykuł we wrześniowym magazynie CXM – o tym, że klientocentryczność wymaga wysiłku

Zmiana kursu na klienta jest łatwa. Wystarczy dobre przemówienie menadżera na wysokim szczeblu (im wyżej,...

10.03.2023

Spotkanie Innowacyjna Małopolska Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta

Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta. To motyw przewodni spotkania dla przedsiębiorców, startupowców,...

14.02.2023

Gala laureatów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki.

 W czwartek 09.02. 2023 miała. miejsce uroczysta Gala rozdania nagród „Firma Przyjazna Klientowi” oraz Inwestora...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.