Publikacje

10.04.2025

4 spotkanie X Summit – największej konferencji CX/EX

X SUMMIT 2025 już za nami, dzień pełen treści, emocji i prawdziwych spotkań z  doświadczeniem.Nie tylko...

18.09.2024

We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów

Jednym z fundamentalnych celów każdej marki jest stworzenie silnej więzi z konsumentami. Bez umiejętności zbudowania...

15.07.2024

Strategia Customer Experience Management

Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie: strategii organizacji, strategii...

08.07.2024

Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę

Spełnianie obietnic przez markę ma bardzo duży wpływ na doświadczenia klientów oraz ich zaangażowanie. Świat...

01.12.2023

X Summit „23

Za nami X Summit 2023r. W tym roku w warszawskich Złotych Tarasach zagościło ponad 500...

27.11.2023

Artykuł w CXM – rok 2024 pod znakiem Human Experience

Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem budowania proklienckich organizacji. Każda organizacja...

26.09.2023

X Summit – największa konferencja Customer & Employee Experience

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.