Publikacje

28.12.2024

20 ŻYCZEŃ NA  2025 ROK

DLA EKSPERTÓW CX/EX  I WSZYSTKICH LIDERÓW, KTÓRZY UWAŻAJĄ, ŻE HUMAN EXPERIENCE TO DOBRA DROGA DO ZMIANY...

24.09.2024

Przywództwo skupione na Employee Experience

Kilka dni temu zakończyła się VII edycja konferencji GFKM Leadership, która odbywała się w Gdańsku....

18.09.2024

W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach

W świecie zarządzania, również w kontekście budowania skoncentrowanej na kliencie kultury organizacyjnej, najczęściej mówi się...

10.09.2024

VII edycja GFKM Leadership Conference: Kierunek Dobrostan

Serdecznie zapraszamy na VII edycję GFKM Leadership Conference, która odbędzie się 20 września 2024 roku...

24.05.2024

Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager

W majowo-czerwcowym numerze magazynu Employee Experience Manager został opublikowany artykuł z wybranymi informacjami najnowszego raportu...

22.05.2024

Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom...

13.05.2024

Raport Employee Experience 2023

Everbe we współpracy z głównym partnerem raportu Pracuj.pl zaprasza do zapoznaniem się z raportem dotyczącym...

13.05.2024

Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?

Customer Journey Według badań Forbsa „Customer Experience Trends” z 2023 roku 53% klientów wskazuje, że...

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

18.04.2024

W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.