Publikacje

22.05.2024

Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom...

13.05.2024

Raport Employee Experience 2023

Everbe we współpracy z głównym partnerem raportu Pracuj.pl zaprasza do zapoznaniem się z raportem dotyczącym...

13.05.2024

Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?

Customer Journey Według badań Forbsa „Customer Experience Trends” z 2023 roku 53% klientów wskazuje, że...

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

18.04.2024

W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i...

18.03.2024

W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż

W branży deweloperskiej, gdzie decyzje zakupowe są często jednymi z najważniejszych oraz często najtrudniejszych w...

13.03.2024

Employee Experience Management – idea, na którą nadszedł czas

Z badań prowadzonych w ostatnich kilku latach przez Instytut Gallupa wynika, że zaangażowanie pracowników jest...

28.02.2024

Trendy 2023 – Employee Experience Management

Oto kilka trendów w zakresie Employee Experience Management na 2024 rok. I choć, jak to...

14.02.2024

O budowaniu miłości do klientów

O okazji Walentynek, wszystkim, którzy nas odwiedzają życzymy dużo miłości do siebie, innych i od...

06.12.2023

Jaki był rok 2023 dla działów HR i firmy?

W grudniowym wydaniu Personelu i Zarządzania piszemy o tym, jaki był dla firm 2023 rok....

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.