case study: Wykorzystanie person w zwiększeniu sprzedaży i wzroście satysfakcji klientów

Klient: Firma doradztwa finansowo-podatkowego

Wyzwanie

Nasz klient, firma z branży finansowo- podatkowej funkcjonująca na bardzo konkurencyjnym i jednocześnie rozdrobnionym rynku chcąc wyróżnić się na rynku zdecydowała się na wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów. Firma obsługiwała ponad 150 różnych klientów i różnica w obsłudze klienta wynikała głównie z jego wielkości. W firmie panował podział klientów uzależniony wyłączenie od wielkości przedsiębiorstwa: korporacje, MŚP, mikroprzedsiębiorstwa. Firmie zależało na poprawie konwersji sprzedaży, zwiększeniu utrzymania oraz satysfakcji klientów.

Jeśli chcesz pobrać case-study, wypełnij formularz poniżej






    MENU

    Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.