Kultura doceniania i feedbacku

Kultura doceniania to atmosfera w organizacji, gdzie pracownicy czują się szanowani, wartościowi i doceniani za swój wkład. Oznacza to, że organizacja celowo tworzy środowisko, w którym regularnie wyraża się uznanie dla osiągnięć i zaangażowania pracowników. W Everbe wspieramy klientów w stworzeniu stretegii doceniania przez wspólne tworzenie  zestawu formalnych i nieformalnych działań, które organizacja podejmuje, aby wzmocnić kulturę doceniania. 

Dlaczego kultura i strategia doceniania są ważne?

  • Zwiększają motywację i zaangażowanie – pracownicy, którzy czują się doceniani, są bardziej zmotywowani do pracy i bardziej zaangażowani w swoje obowiązki
  • Poprawiają morale i atmosferę pracy – kultura doceniania tworzy pozytywną atmosferę w pracy, co sprzyja budowaniu dobrych relacji między pracownikami i zwiększa ich satysfakcję z pracy
  • Zmniejszają fluktuację kadr – pracownicy, którzy czują się doceniani, są mniej skłonni do opuszczania firmy
  • Przyciągają talenty – silna kultura doceniania może być magnesem dla utalentowanych kandydatów, którzy szukają pracodawcy, który będzie ich szanował i doceniał
Kroki w realizacji strategii doceniania:


  • Krok 1 – zdefiniowanie wartości i celów 
  • Krok 2 – zidentyfikowanie potrzeb pracowników
  • Krok 3 – opracowanie programu doceniania 
  • Krok 4 – implementacja strategii w codzienną praktykę
Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

      MENU

      Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.