Kultura doceniania i feedbacku

Kultura doceniania to atmosfera w organizacji, gdzie pracownicy czują się szanowani, wartościowi i doceniani za swój wkład. Oznacza to, że organizacja celowo tworzy środowisko, w którym regularnie wyraża się uznanie dla osiągnięć i zaangażowania pracowników. W Everbe wspieramy klientów w stworzeniu stretegii doceniania przez wspólne tworzenie  zestawu formalnych i nieformalnych działań, które organizacja podejmuje, aby wzmocnić kulturę doceniania. 

Dlaczego kultura i strategia doceniania są ważne?

  • Zwiększają motywację i zaangażowanie – pracownicy, którzy czują się doceniani, są bardziej zmotywowani do pracy i bardziej zaangażowani w swoje obowiązki
  • Poprawiają morale i atmosferę pracy – kultura doceniania tworzy pozytywną atmosferę w pracy, co sprzyja budowaniu dobrych relacji między pracownikami i zwiększa ich satysfakcję z pracy
  • Zmniejszają fluktuację kadr – pracownicy, którzy czują się doceniani, są mniej skłonni do opuszczania firmy
  • Przyciągają talenty – silna kultura doceniania może być magnesem dla utalentowanych kandydatów, którzy szukają pracodawcy, który będzie ich szanował i doceniał
Kroki w realizacji strategii doceniania:


  • Krok 1 – zdefiniowanie wartości i celów 
  • Krok 2 – zidentyfikowanie potrzeb pracowników
  • Krok 3 – opracowanie programu doceniania 
  • Krok 4 – implementacja strategii w codzienną praktykę
Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

25.09.2024

Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji

Większość organizacji, zwłaszcza tych, które świadomie zajmują się zarządzaniem doświadczeniami klientów rozumie, że prawdziwe zaangażowanie…

18.09.2024

Różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych organizacjach

Employee Experience weszło na salony polskiego biznesu i jest to dziś gorący temat. Wygląda na…

18.09.2024

Czy masz strategię Customer Experience Management i dlaczego to ważne?

Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie: strategii organizacji, strategii…

04.07.2024

Pomyśl o sobie, zanim zaczniesz myśleć o innych: Sekret Lidera

Dużo mówi się o dbaniu o pracowników, ale mało zwraca się uwagę na konieczność dbania…

03.07.2024

Pracownik i organizacja + zespół + menadżer + kultura organizacyjna – przepis na wygrywanie w biznesie

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, co sprawia, że pracownicy są szczęśliwi i zadowoleni ze swojej pracy?…

      MENU

      Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.