
19.11.2024
O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
19.11.2024
O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
19.11.2024
SILOSY – PRZESZKODA W DRODZE DO KONCENTRACJI NA KLIENCIE
10.10.2024
STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE
25.09.2024
Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji
18.09.2024
Różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych organizacjach
04.07.2024
Pomyśl o sobie, zanim zaczniesz myśleć o innych: Sekret Lidera
03.07.2024
Pracownik i organizacja + zespół + menadżer + kultura organizacyjna – przepis na wygrywanie w biznesie
24.06.2024
Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?
08.05.2024
Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników
08.05.2024
Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management