CX/EX Blog

19.11.2024

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE Temat emocji rozgrzewa Polski CX-owy rynek. I słusznie, ponieważ...

19.11.2024

SILOSY – PRZESZKODA W DRODZE DO KONCENTRACJI NA KLIENCIE

JAK RADZIĆ SOBIE Z SILOSAMI W ORGANIZACJI? CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU: W maju...

10.10.2024

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE CO ZNAJDZIESZ W ARTYKULE? Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to...

25.09.2024

Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji

Większość organizacji, zwłaszcza tych, które świadomie zajmują się zarządzaniem doświadczeniami klientów rozumie, że prawdziwe zaangażowanie...

18.09.2024

Różnice w obszarze Employee Experience w Polsce w małych i dużych organizacjach

Employee Experience weszło na salony polskiego biznesu i jest to dziś gorący temat. Wygląda na...

04.07.2024

Pomyśl o sobie, zanim zaczniesz myśleć o innych: Sekret Lidera

Dużo mówi się o dbaniu o pracowników, ale mało zwraca się uwagę na konieczność dbania...

03.07.2024

Pracownik i organizacja + zespół + menadżer + kultura organizacyjna – przepis na wygrywanie w biznesie

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, co sprawia, że pracownicy są szczęśliwi i zadowoleni ze swojej pracy?...

24.06.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku...

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i...

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.