
20.03.2025
Czy docenianie to tylko miły gest, czy realna strategia wzrostu?
20.03.2025
Czy docenianie to tylko miły gest, czy realna strategia wzrostu?
13.03.2025
Zaangażowanie zaczyna się od poczucia sensu. Jak firmy mogą go budować?
04.03.2025
Pomysły na docenianie w proklienckiej transformacji – bez kosztów i nagród
18.02.2025
Na czym warto się skupić w 2025r., by osiągać lepsze wyniki w CX i EX?
08.02.2025
Zwrot z inwestycji (ROI) w Customer Experience Management
11.12.2024
O co chodzi w Customer Journey Map?
19.11.2024
Customer Experience zaczyna się od emocji – jak nimi zarządzać?
19.11.2024
SILOSY – PRZESZKODA W DRODZE DO KONCENTRACJI NA KLIENCIE
10.10.2024
Strategia Customer Experience – dlaczego warto ją wdrożyć i jak to zrobić skutecznie?
25.09.2024
Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji