Klienci

Jesteś w dobrym towarzystwie

Rekomendacje

Efekty naszej współpracy najlepiej opiszę bazując na wartościach, jakimi kierujemy się w Billennium, również dobierając partnerów biznesowych: Trust – profesjonalizm Everbe sprawia, że klienci obdarzają Billennium oraz konsultantów Everbe pełnym zaufaniem dzieląc się swoimi doświadczeniami ze współpracy oraz wyzwaniami przed którymi stoją. Innovation – Everbe ciągle doskonali narzędzia badawcze i metodologię prowadzenia warsztatów. Dzięki temu czujemy, że nasze podejście do klientów i zarządzania rozwojem firmy opiera się o najlepsze praktyki rynkowe i to potwierdzają nasi klienci. Growth – dzięki współpracy z Everbe, Billennium urosło ze średniej firmy działającej w Warszawie do firmy globalnej, która zatrudnia 1200 osób w Polsce, Malezji i Indiach. Nasz parter swoim wsparciem bardzo nam w tym pomógł. Energy – konsultanci Everbe są pełni pozytywnej energii, nawet w trakcie długich i wyczerpujących warsztatów, współpraca z nimi to fantastyczna przygoda! Responsibility – odpowiedzialność to słuchanie głosu klienta i wdrażanie w życie tego co nam mówi, to jest kwintesencja tego co czerpiemy ze współpracy z Everbe. Z pełnym przekonaniem pragnę polecić współpracę z firmą Everbe oraz Panią Martą Bryła-Gozdyra.
Mateusz Janiec, Customer & Employee Experience Director
Billennium
Firma Everbe została wyłoniona do współpracy w procesie przetargu, do którego zaprosiliśmy 6 firm działających obecnie na rynku. Współpracę zaczęliśmy z początkiem 2019 r. i kontynuujemy z powodzeniem do dziś. Jakość współpracy oceniam na bardzo wysokim poziomie, biorąc pod uwagę dostępność (spotkania, maile, rozmowy tel.), profesjonalizm oraz szybkość reakcji i doradztwo w odpowiedzi na bieżące potrzeby i oczekiwania marki Pracuj.pl. Współpraca z firmie Everbe opiera się przede wszystkim na: szerokiej wiedzy i doświadczeniu, które przekłada na branżę w której działa nasza firma; głębokiego wejścia w specyfikę firmy, poznanie mechanizmów działania poszczególnych działów obsługowych, dostosowując rekomendacje do celów strategicznych firmy; otwartej współpracy z menadżerami i dyrektorami Grupy Pracuj; terminowości realizowanych projektów w oparciu o zatwierdzony harmonogramem; biznesowego podejścia, uwzględnieniem celów sprzedażowych Pracuj.pl
Katarzyna Matusiak, Menadżer Customer Experience
Pracuj.pl
W 2018 roku miałam przyjemność być odbiorcą projektu CX dla klientów biznesowych.
Przebieg projektu był szyty na miarę potrzeb Netii ale przede wszystkim jego wynikiem były oczekiwania klientów poszczególnych segmentów B2B. Propozycje przedstawiane przez Zespół doświadczonych pracowników Everbe były bardzo trafne i poparte badaniami rynkowymi i wcześniejszymi doświadczeniami. Podczas przygotowań do projektu jak i w trakcie jego trwania, zwracające uwagę były wielka pasja i profesjonalizm prowadzących.
Wnioski oparte były na badaniach 360 stopni – co pozwoliło uzyskać obiektywny wynik.
Również klienci, zaangażowani w badania oraz warsztaty, bardzo pozytywnie odbierali projekt i dzielili się swoimi pozytywnymi jak i negatywnymi doświadczeniami s we współpracy z partnerami telekomunikacyjnymi. Szczerze polecam współpracę z EVERBE przede wszystkim ze względu na całościowe spojrzenie oraz podejście do projektu, elastyczność, profesjonalizm i wielką charyzmę.
Jolanta Lorenc, Dyrektor Obsługi Klienta B2B
Netia
Niniejszym chciałbym zarekomendować współpracę z firmą EVERBE. W 2020 firma EVERBE przeprowadziła badania doświadczeń klientów w wybranych sklepach Tefal Home & Cook. Badaniu podlegały doświadczenia klientów w kontaktach z naszą firmą podczas pełnej ścieżki zakupowej i użytkowania produktów. Ponadto firma EVERBE dokonała szczegółowego badania pracowników będących na pierwszej linii kontaktu z klientami ( kierownicy, doradcy klienta). Wynikiem badań etnograficznych i pogłębionych wywiadów była bezcenna wiedza o tym co nasi klienci cenią, czego nie lubią i co na to wpływa. Wiedza to pozwala na niezwłoczne wprowadzenie poprawek, które skutkują polepszaniem doświadczeń klientów.
Mogę śmiało stwierdzić, że to najważniejsze badanie jakiego dokonaliśmy i najlepsza, najbardziej profesjonalna firma jaką mogliśmy wybrać. Poziom profesjonalizmu, zaangażowania, obsługi i prowadzenia projektu był na najwyższym światowym poziomie dzięki niezwykle doświadczonemu zespołowi, który prowadził projekt.
Polecam wszystkim firmom, które obsługują klientów i chcą to robić lepiej. CX to najważniejszy biznesowy i ludzki KPI dzisiejszych czasów.
Karol Turek, Retail Director Poland & Ukraine
SEB Group
Z zespołem Everbe miałem okazję współpracować w dwóch dużych projektach. Celem projektów było poznanie perspektywy klienta, budowa CX i wytypowanie obszarów do rozwoju. Zespół Everbe wykazywał się ogromnym wyczuciem „klientowskim” ale także biznesowym. Współpraca odbywała się zawsze z dbałością o terminowość, jakość wykonania i elastyczność. Co ważne Everbe szczególnie w osobie Marty Gozdyry wykorzystuje najnowsze trendy w projektowaniu doświadczeń klienta w tym narzędzia Design Thinking/Service Design. Pani Marta z dużą pieczołowitością dba o efekt pracy. Materiały, raporty, mapy doświadczeń są bardzo przejrzyste i bogate w treść i ważne wnioski kierunkowe. Materiał jaki otrzymaliśmy posłużył do optymalizacji kilku ważnych procesów. Z jednego z materiałów wciąż korzystamy mimo że minął już rok od badania. Na koniec chciałbym podkreślić że Everbe i Pani Marta bardzo dba i opiekuje się tym, by firma wiedziała jak wykorzystać wnioski z badań i wręcz warsztatowo przeprowadza nas przez materiały, ucząc tego jak materiał i wnioski „strawić” i wykorzystać w codzienności biznesowej. W skali NPS daję 10. Bardzo polecam.
Mateusz Zybert, Team Coordinator in CX Division
mBank
Kiedy pracowałam jako Customer Knowledge Manager w IKEA w Polsce, wspólnie z Martą i jej zespołem zrobiliśmy badanie employee experience. Udalo nam się zmapować doświadczenia pracowników podczas całej podróży w IKEA – od momentu rekrutacji aż do odejścia z firmy – i namierzyć kluczowe czynniki wpływające na motywację oraz poczucie satysfakcji. Dzięki połączeniu tych wyników z wiedzą z wcześniej przeprowadzonych wspólnie badań doświadczeń klientów, byliśmy w stanie zidentyfikować luki kompetencyjne oraz kluczowe wyzwania w kontaktach z klientami IKEA.
Anna Ściechowska, Brand & Marketing Review Leader
IKEA
Wdrożenie Customer Experience Management, opracowanie Customer Journey Map, zaprojektowanie doświadczeń klientów oraz zmian i inicjatyw umożliwiających ich realizację.
Chciałabym serdecznie polecić firmę Everbę jako, profesjonalną, wiarygodną i przyjazną firmę do współpracy. Zespół Everbe wyróżnia się zaangażowaniem, doskonale komunikuje się z zespołem pracującym nad projektem, ma wiedzę i doświadczenie z zakresu Customer Experience, którym zaskakuje nas na co dzień.
Katarzyna Rynkiewicz, Z-ca Dyrektora Dep. Sprzedaż Ubezpieczeń Grupowych
Towarzystwo Ubezpieczeń Generali
Przygotowanie Customer Journey i Customer Experience Map oraz określenie rekomendacji i strategicznych kierunków ważnych z perspektywy proklienckiej marki. Bardzo wysoko oceniam współpracę z firmą Everbe. Doceniam profesjonalizm, świetną znajomość zagadnień z zakresu Customer Experience oraz rzetelność. Gorąco polecam współpracę z firmą Everbe.
Agnieszka Olek, Customer Experience Manager
Santander Bank Zachodni WBK
Realizacja wykładów i warsztatów Akademii Customer Experience Management na poziomach: Elementary, Intermediate i Advanced. Everbe wykazało się dużym zaangażowaniem i chęcią dzielenia się wiedzą już na etapie przygotowania szkolenia, które ze względu na elementy warsztatowe wymagało bardzo indywidualnego i specjalnego przygotowania. Firma uwzględniła wszystkie nasze potrzeby wykazując się dużą elastycznością oraz bardzo dużą wiedzą w obszarze Customer Experience Management.
Beata Płoszaj, Kierownik Działu Rozwoju Pionu Kapitału Ludzkiego
Poczta Polska
Doświadczenie i wiedza osób z Everbe pozwoliła na sprawne przeprowadzenie projektu: analizy aktualnej sytuacji, stworzeniu mapy doświadczeń, rekomendacji usprawnień i kierunków rozwoju oraz szkoleniu personelu. Rekomendujemy Everbe jako rzetelnego, wiarygodnego i profesjonalnego partnera, z bardzo indywidualnym podejściem uwzględniającym specyficzne potrzeby klienta.
Mirosław Majczak, ADMD ComOps Head
Roche Polska
Przeprowadzenie badań doświadczeń klientów, projektowanie customer journey oraz stworzenie strategii DNA i wdrożenia customer experience, realizacja warsztatów strategicznych, badania klientów Współpraca przebiegła sprawnie, profesjonalnie, terminowo i w miłej atmosferze. Wnioski wyciągnięte dzięki przeprowadzonym przez zespół Everbe badaniom i warsztatom wpłynęły pozytywnie na kierunki rozwoju naszej firmy. Dzięki wdrożonym zmianom tworzymy u naszych Klientów więcej pozytywnych doświadczeń i emocji związanych z kontaktami z naszą firmą.
Urszula Grabowska – Maleszko, Dyrektor Zarządzający
JMDI
Cieszę się, że udało Wam się zaangażować cały zespół Jet Line w pracę nad tym projektem. Efekty widać już teraz. W zespół wstąpił nowy duch i mimo, że jeszcze ogrom pracy przed nami to wyraźnie czuć pozytywną energię. Jestem przekonany, że będziemy mogli kontynuować naszą współpracę i znajdziemy w zespole Everbe wsparcie w trudnej dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów, budowania kultury organizacji i zarządzania zmianą.
Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu
Jet Line
Rekomenduję firmę Everbe jako niezwykle profesjonalną, z indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca i wdrożenie Customer Experience Managment przyniosło firmie korzyści w postaci wzrostu przychodów i wielkości organizacji, zwiększenia skłonności do rekomendacji Billennium oraz zwiększenia przewagi konkurencyjnej firmy.
Bartosz Łopiński, Prezes Zarządu
Billennium

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.