Analiza stylów przywództwa

Analiza stylów przywództwa obejmuje analizę obecnych stylów przywództwa oraz określenie pożądanych stylów przywództwa, które będą wspierać organizację w zwiększaniu zaangażowania pracowników na kliencie, a także realizacji celów biznesowych firmy. Analiza stylów przywództwa to proces analizy i zrozumienia preferowanego stylu przywództwa danej osoby.  Analizę pozwala na określenie stylów przywództwa panujących w organizacji na różnych jej poziomach – dostarcza danych ogólnych oraz szczegółowych dotyczących każdego lidera. Analiza stylów przywództwa:

  • Pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron danego lidera
  • Pomaga w rozwoju umiejętności liderskich
  • Umożliwia dopasowanie stylu przywództwa do sytuacji
  • Może pomóc w budowaniu lepszych relacji z pracownikami

W jaki sposób analiza stylów przywództwa pomaga w stawaniu się proklienckim liderem?

  • Liderzy proklienccy i skoncentrowani na człowieku są zorientowani na potrzeby swoich klientów i pracowników
  • Analiza pokazuje luki pomiędzy obecnym a oczekiwanym stylem przywództwa
  • Analiza stylów przywództwa może pomóc liderom w zidentyfikowaniu obszarów, w których mogą się rozwijać, aby stać się bardziej proklienckimi i skoncentrowanymi na człowieku
  • Analiza dostarcza wiedzę wraz z rekomendacjami związanymi z rozwojem pożądanych umiejętności

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.