Określanie DNA kultury

W erze globalizacji i cyfryzacji, kultura organizacyjna staje się fundamentem, który decyduje o sukcesie lub porażce przedsiębiorstw.  Nasze podejście do definiowania DNA kultury organizacyjnej koncentruje się na głębokim zrozumieniu i modelowaniu podstawowych elementów, które tworzą unikalny charakter twojej firmy. Przyjmujemy kompleksową perspektywę, łączącą customer experience management i employee experience management, aby wspierać budowanie silnego zaangażowania zarówno pracowników, jak i klientów. Dzięki precyzyjnemu określeniu wizji, misji, wartości i zachowań, tworzymy spójny ekosystem sprzyjający innowacyjności, przywództwu oraz wyjątkowemu doświadczeniu dla wszystkich zainteresowanych stron.

Wspólnie z organizacją określamy wizję, misję, wartości i zachowania pracowników, które mają wspierać transformację kultury organizacji. Mówimy o tym etapie, że określamy DNA kultury organizacyjnej. Tworzymy unikalny kod twojej firmy uwzględniając pracowników różnych działów i menadżerów na różnych szczeblach organizacji.

Wybrane elementy składowe DNA kultury organizacyjnej

  • Wizja i Misja – opracowanie inspirującej wizji i misji jest kluczowe dla kształtowania kierunku i celów organizacji, stanowiąc fundament dla zaangażowania pracowników i klientów
  • Wartości – jasno zdefiniowane wartości organizacyjne stanowią trzon kultury, wpływając na wszystkie decyzje i działania, promując spójność i integrację w całej firmie
  • Zachowania Pracowników – zachęcanie do zachowań, które są spójne z wartościami firmy, wzmacnia zaangażowanie pracowników i poprawia employee experience, co bezpośrednio przekłada się na lepsze doświadczenia klientów
  • Zaangażowanie wszystkich szczebli organizacji – aktywne włączanie pracowników i liderów w proces kształtowania kultury organizacyjnej wzmacnia poczucie przynależności i zaangażowania
  • Odpowiedzialność i mierzalność – ustalenie odpowiedzialności i wprowadzenie mierzalnych wskaźników dla kluczowych aspektów kultury organizacyjnej gwarantuje jej efektywną implementację i ciągły rozwój

Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

13.03.2025

Zaangażowanie zaczyna się od poczucia sensu. Jak firmy mogą go budować?

6 rzeczy, których dowiesz się z tego artykułu: W pracy, gdzie spędzamy znaczną część swojego…

04.03.2025

Pomysły na docenianie w proklienckiej transformacji – bez kosztów i nagród

Czego dowiesz się z tego artykułu? Docenianie w pracy nie jest jedynie „miłym gestem”. Jeśli…

08.02.2025

Zwrot z inwestycji (ROI) w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

11.12.2024

O co chodzi w Customer Journey Map?

Czego dowiesz się z tego artykułu? „Jest tylko jeden szef. Klient. I może zwolnić wszystkich…

19.11.2024

Customer Experience zaczyna się od emocji – jak niemi zarządzać?

Czego dowiesz się z tego artykułu? Temat emocji rozgrzewa Polski CX-owy rynek. I słusznie, ponieważ…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.