ROLA MENADŻERÓW W KSZTAŁTOWAIU PROKLIENCKIEJ MARKI
Rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie jest kluczowa. By tak się stało, liderzy powinni zrozumieć jak wygląda łańcuch budowania wartości organizacji prowadzący do realizacji celów biznesowych. Na początku tego łańcucha jest pracownik. Współczesny wygrywający lider, to lider skoncentrowany na człowieku – na pracowniku i kliencie. Do tego potrzebna jest odpowiednia wiedza, postawa, umiejętności, kompetencje oraz zaangażowanie. Liderzy skoncentrowani na człowieku wiedzą, że siłą ich zespołu jest zespół.
Aktualna sytuacja – tak rynkowa, jak i polityczna stanowi duże wyzwanie dla liderów organizacji. Tak trudne czasy wymagają od menadżerów dodatkowych kompetencji, które pomogą budować zadowolenie, zaangażowanie i koncentrację pracowników na kliencie, rozwoju oraz budowie przewagi konkurencyjnej firmy.
SZEROKIE WSPARCIE DLA LIDERÓW W STAWANIU SIĘ PROKLIENCKIM LIDEREM
Zadanie, które stoi przed menadżerami, którzy tworzą proklienckie marki jest trudne – z jednej strony wymaga się od nich realizacji planów biznesowych i podwyższania wyników, z drugiej zaś działań, dzięki którym firmy, w których pracują, staną się prawdziwymi proklienckimi markami. Na początku pracy większość menadżerów uważa, że te dwa cele bywają ze sobą sprzeczne.
W Everbe obejmujemy menadżerów specjalną troską i w szczególny zajmujemy się i wspieramy ich w działaniu od samego początku przygotowując na zmianę, która będzie ich udziałem. Dedykujemy menadżerom specjalne programy, które zwiększają ich wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim dzięki którym nabywają nowe kompetencje i sposoby współpracy ze swoimi zespołami. Oferujemy programy skierowane do wszystkich menadżerów w organizacji, jak również programy indywidualne oparte o coaching i mentoring oraz szkolenie on the job. Specjalny program kierujemy do zarządów i właścicieli firm. Wiedza, którą się dzielimy oraz rozwiązania, które proponujemy opieramy o wiedzę z zakresu zarządzania, psychologii poznawczej, psychologii emocji i motywacji oraz wiedzę o mózgu – zwiększamy samoświadomość liderów oraz wskazujemy na rozwiązania, które w użyteczny sposób pozwalają budować zadowolenie oraz zaangażowanie pracowników oraz realizować cele biznesowe organizacji.
OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE
„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”
„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”
„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”
„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”
„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”
„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”
Analiza stylów przywództwa
Analiza stylów przywództwa obejmuje analizę obecnych stylów przywództwa oraz określenie pożądanych stylów przywództwa, które będą wspierać organizację w zwiększaniu zaangażowania pracowników na kliencie, a także realizacji celów biznesowych firmy. Analiza stylów przywództwa to proces analizy i zrozumienia preferowanego stylu przywództwa danej osoby. Analizę pozwala na określenie stylów przywództwa panujących w organizacji na różnych jej poziomach – dostarcza danych ogólnych oraz szczegółowych dotyczących każdego lidera.
Czytaj więcejStrategia przywództwa
Określenie strategii przywództwa w organizacji jest ważnym elementem wspierającym oraz ukierunkowującym liderów w działaniach skoncentrowanych na budowaniu zaangażowania pracowników w koncentracji na kliencie oraz budowie kultury organizacji, w której centrum jest człowiek. Strategia przywództwa opracowywana jest wspólnie z liderami i opiera się o dokonaną wcześniej analizę obecnych stylów przywództwa. Strategia przywództwa ma wspierać liderów we współpracy ze swoimi zespołami w kontekście określonych celów biznesowych oraz celów związanych z budową proklienckich postaw liderów i ich zespołów, a także budowie silnej skoncentrowanej na człowieku kulturze organizacyjnej.
Czytaj więcejTransformacyjny lider
Program Transformacyjny Lider powstał z myślą o tym, jak wesprzeć liderów transformacji oraz zmianie, którą przeprowadzają, i której doświadczają. Program jest całkowicie skupiony na budowaniu dobrostanu liderów oraz zwiększaniu ich odporności do realizacji nowych wyzwań i zadań. Liderzy mając mnóstwo zadań do realizacji, zmagając się na co dzień z małymi i dużymi wyzwaniami często zapominają o dbaniu o siebie samych. Transformacja i zmiany na świecie oraz w organizacjach powodują, że mogą czuć się wypaleni i nie mieć siły na realizację codziennych wyzwań, które przed nimi stoją.
Czytaj więcejAkademia Lidera Proklienckiej Marki
Akademia Lidera Proklienckiej Marki to kilkudniowy program skierowany do kady menadżerskiej na dwóch poziomach zarządzania: Liderów na najwyższym poziomie zarządzania Menadżerów średniego szczebla (liniowych) Program pozwala zrozumieć menadżerom co składa się na prokliencką markę oraz czym charakteryzuje się proklienckie przywództwo. Akademia Lidera Proklienckiej Marki pokazuje rolę liderów w kształtowaniu kultury skoncentrowanej na człowieku – pracowniku i kliencie – pozwala nabyć wiedzę i podstawowe umiejętności związane z budową proklienckkich postaw pracowników.
Czytaj więcejExecutive mentoring & coaching
Executive Coaching oraz Mentoring jest skierowany do kadry menadżerskiej i może przybrać formę coachingu i/lub mentoringu indywidualnego oraz zespołowego. Jest związany z codzienną pracą, rozwojem kompetencji oraz umiejętności związanych z budowaniem zadowolenia i zaangażowania pracowników, współpracą z innymi zespołami, budowaniem postawy własnej oraz postaw pracowników związanych z koncentracją na kliencie.
Czytaj więcejWięcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj: