Human Centric Leadership

ROLA MENADŻERÓW W KSZTAŁTOWAIU PROKLIENCKIEJ MARKI

Rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie jest kluczowa. By tak się stało, liderzy powinni zrozumieć jak wygląda łańcuch budowania wartości organizacji prowadzący do realizacji celów biznesowych. Na początku tego łańcucha jest pracownik. Współczesny wygrywający lider, to lider skoncentrowany na człowieku – na pracowniku i kliencie. Do tego potrzebna jest odpowiednia wiedza, postawa, umiejętności, kompetencje oraz zaangażowanie. Liderzy skoncentrowani na człowieku wiedzą, że siłą ich zespołu jest zespół.

Aktualna sytuacja – tak rynkowa, jak i polityczna stanowi duże wyzwanie dla liderów organizacji. Tak trudne czasy wymagają od menadżerów dodatkowych kompetencji, które pomogą budować zadowolenie, zaangażowanie i koncentrację pracowników na kliencie, rozwoju oraz budowie przewagi konkurencyjnej firmy.

SZEROKIE WSPARCIE DLA LIDERÓW W STAWANIU SIĘ PROKLIENCKIM LIDEREM

Zadanie, które stoi przed menadżerami, którzy tworzą proklienckie marki jest trudne – z jednej strony wymaga się od nich realizacji planów biznesowych i podwyższania wyników, z drugiej zaś działań, dzięki którym firmy, w których pracują, staną się prawdziwymi proklienckimi markami. Na początku pracy większość menadżerów uważa, że te dwa cele bywają ze sobą sprzeczne.

W Everbe obejmujemy menadżerów specjalną troską i w szczególny zajmujemy się i wspieramy ich w działaniu od samego początku przygotowując na zmianę, która będzie ich udziałem. Dedykujemy menadżerom specjalne programy, które zwiększają ich wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim dzięki którym nabywają nowe kompetencje i sposoby współpracy ze swoimi zespołami. Oferujemy programy skierowane do wszystkich menadżerów w organizacji, jak również programy indywidualne oparte o coaching i mentoring oraz szkolenie on the job. Specjalny program kierujemy do zarządów i właścicieli firm. Wiedza, którą się dzielimy oraz rozwiązania, które proponujemy opieramy o wiedzę z zakresu zarządzania, psychologii poznawczej, psychologii emocji i motywacji oraz wiedzę o mózgu – zwiększamy samoświadomość liderów oraz wskazujemy na rozwiązania, które w użyteczny sposób pozwalają budować zadowolenie oraz zaangażowanie pracowników oraz realizować cele biznesowe organizacji.

OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE

„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”

„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”

„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”

„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”

„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”

„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.