Employee Experience

Pracownik jako ambasador marki

Proklienckie marki skupiają się na budowaniu ambasadorów swoich marek w pierwszej kolejności wśród pracowników. Zadowoleni pracownicy z większym zaangażowaniem obsługują klientów. W Everbe naszym celem jest uczynienie z pracowników adwokatów marki. Adwokaci marki w postaci pracowników zwiększają szansę na zbudowanie grona lojalnych adwokatów marki po stronie klientów. Firmy, które zdają sobie z tego sprawę z uwagą podchodzą do zrozumienia potrzeb, motywacji i tych elementów, które wpływają na zaangażowanie pracowników.

Employee Experience

Employee experience (EX), czyli doświadczenie pracownika, to suma wrażeń, doświadczeń, przeżyć i emocji jakie odczuwa on podczas swojej pracy w firmie, na każdym etapie zatrudnienia. Obejmuje to wszystko, z czym pracownik się styka, od momentu rekrutacji, przez okres zatrudnienia, aż do odejścia z firmy.

Employee Experience Management

Employee Experience to doświadczenie pracownika. Jednak dbanie o samo doświadczenie pracowników nie wystarczy. Organizacja, by działała efektywnie musi to robić w umiejętny sposób przez  zarządzanie doświadczeniem pracownika.

Employee Experience Management (EXM) z kolei dotyczy zarządzania doświadczeniami pracowników, co oznacza  holistyczne podejście do zarządzania personelem, które skupia się na tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla pracowników na każdym etapie ich cyklu życia w firmie.

W Everbe wspieramy organizacje w zarządzaniu doświadczeniem pracownika przez koncentrację w całej podróży pracownika z organizacją, tzw. Employee Journey, jak i przez wsparcie liderów oraz budowę skoncentrowanej na człowieku kultury organizacyjnej.

Ostatnie posty na naszym blogu

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.