Pracownik jako ambasador marki
Proklienckie marki skupiają się na budowaniu ambasadorów swoich marek w pierwszej kolejności wśród pracowników. Zadowoleni pracownicy z większym zaangażowaniem obsługują klientów. W Everbe naszym celem jest uczynienie z pracowników adwokatów marki. Adwokaci marki w postaci pracowników zwiększają szansę na zbudowanie grona lojalnych adwokatów marki po stronie klientów. Firmy, które zdają sobie z tego sprawę z uwagą podchodzą do zrozumienia potrzeb, motywacji i tych elementów, które wpływają na zaangażowanie pracowników.
Employee Experience
Employee experience (EX), czyli doświadczenie pracownika, to suma wrażeń, doświadczeń, przeżyć i emocji jakie odczuwa on podczas swojej pracy w firmie, na każdym etapie zatrudnienia. Obejmuje to wszystko, z czym pracownik się styka, od momentu rekrutacji, przez okres zatrudnienia, aż do odejścia z firmy.
Employee Experience Management
Employee Experience to doświadczenie pracownika. Jednak dbanie o samo doświadczenie pracowników nie wystarczy. Organizacja, by działała efektywnie musi to robić w umiejętny sposób przez zarządzanie doświadczeniem pracownika.
Employee Experience Management (EXM) z kolei dotyczy zarządzania doświadczeniami pracowników, co oznacza holistyczne podejście do zarządzania personelem, które skupia się na tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla pracowników na każdym etapie ich cyklu życia w firmie.
W Everbe wspieramy organizacje w zarządzaniu doświadczeniem pracownika przez koncentrację w całej podróży pracownika z organizacją, tzw. Employee Journey, jak i przez wsparcie liderów oraz budowę skoncentrowanej na człowieku kultury organizacyjnej.
Employee Journey Map
Zbudowanie grona zadowolonych i zaangażowanych pracowników to dziś wielkie wyzwanie dla wszystkich organizacji. Jeśli chcemy zbudować prokliencką kulturę organizacyjną zbudowanie zaangażowania pracowników w koncentracji na kliencie stanowi najważniejsze wyzwanie.
Czytaj więcejCandidat Journey Map
Współcześnie rynek pracy jest niezwykle konkurencyjny. Najlepsi kandydaci mają wiele ofert pracy do wyboru, dlatego firmy muszą zrobić wszystko, aby ich przyciągnąć i zaangażować.
Candidat Journey MapPersony pracowników
Persony umożliwiają łatwiejsze zrozumienie pracowników, dopasowanie do nich różnych systemów w organizacji, ułatwiają zarządzanie pracownikami, zwiększają ich satysfakcję oraz zaangażowanie w pracy na co dzień. Umożliwiają zrozumienie różnych pracowników uwzględniając m. innymi: wartości, motywacje, postawy, potrzeby i oczekiwania każdego pracownika.
Czytaj więcejProjektowanie doświadczeń
Zbudowanie wartościowych i budzących pozytywne odczucia doświadczeń pracowników stanowi bardzo duże wyzwanie dla organizacji. Jest jednak kluczowe, by pozyskać i utrzymać wartościowych dla organizacji pracowników.
Czytaj więcejImplementacja Employee Experience
Od tego, w jaki sposób zostaną dobrani nowi pracownicy oraz jak zostanie zaprojektowany proces ich wdrażania na nowym stanowisku, zależy jak szybko staną się w pełni efektywni i czy będą działać zgodnie z wartościami, które wyznaje firma. W Everbe udzielamy naszym klientom wsparcia podczas projektowania procedur zapewniających efektywną rekrutację kandydatów. Dzięki temu wszyscy rekrutowani pracownicy będą dobrze pasować do konkretnej organizacji oraz posiadać cechy ważne z perspektywy budowania zadowolenia klienta, a proces szkolenia będzie pomagał im zrozumieć standardy działania firmy.
Czytaj więcejMonitoring głosu pracownika
W Everbe strategię zbierania głosu pracownikam opieramy o Employee Journey oraz te elementy, które są ważne dla pracowników i w największy sposób wpływają na ich zaangażowanie i lojalność. Analizujemy nie tylko NPS (Net Promoter Score), ale przede wszystkim te czynniki, które mają rzeczywisty wpływ na zaangażowanie pracowników.
Czytaj więcej