Monitoring kultury organizacyjnej

Jeśli czegoś nie potrafimy zmierzyć oznacza to również, że nie będziemy potrafili tym zarządzać. Kultura organizacyjna wymaga monitoringu i doskonalenia. Budowanie i umacnianie kultury organizacyjnej to trudny i długotrwały proces. Systematyczny monitoring kultury organizacyjnej to proces obserwacji, analizy i oceny wartości, przekonań, norm i praktyk, które kształtują sposób funkcjonowania organizacji.

Po co organizacji monitoring kultury organizacyjnej?

  • Pozwala na monitorowanie postępów wdrażanych zmian w kulturze organizacyjnej
  • Umożliwia wczesne wykrycie potencjalnych problemów
  • Pozwala płynnie implementować i ewentualnie korygować te elementy, które nie budują takiej kultury, do jakiej dąży organziacja
  • Pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron kultury organizacyjnej
  • Pomaga w ocenie wpływu kultury organizacyjnej na efektywność organizacji

W Everbe wspólnie z  twoim zespołem zaplanujemy skuteczny monitoring kultury organizacyjnej, który utrzyma na właściwym kursie twoją organizację oraz wesprzemy liderów w zmianie codziennych nawyków i zachowań.

Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

16.12.2024

SPÓJNOŚĆ DOŚWIADCZEŃ I ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI KLIENÓW NA CUSTOMER JOURNEY

SPÓJNOŚĆ DOŚWIADCZEŃ I ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI KLIENÓW NA CUSTOMER JOURNEY DROGĄ DO BUDOWANIA ICH ZAANGAŻOWANIA 5…

19.11.2024

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE Temat emocji rozgrzewa Polski CX-owy rynek. I słusznie, ponieważ…

19.11.2024

JAK RADZIĆ SOBIE Z SILOSOWAOŚCIĄ  W ORGANIZACJI?

JAK RADZIĆ SOBIE Z SILOSOWOŚCIĄ W ORGANIZACJI? CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU: W maju…

10.10.2024

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE CO ZNAJDZIESZ W ARTYKULE? Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to…

25.09.2024

Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji

Większość organizacji, zwłaszcza tych, które świadomie zajmują się zarządzaniem doświadczeniami klientów rozumie, że prawdziwe zaangażowanie…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.