Monitoring kultury organizacyjnej

Jeśli czegoś nie potrafimy zmierzyć oznacza to również, że nie będziemy potrafili tym zarządzać. Kultura organizacyjna wymaga monitoringu i doskonalenia. Budowanie i umacnianie kultury organizacyjnej to trudny i długotrwały proces. Systematyczny monitoring kultury organizacyjnej to proces obserwacji, analizy i oceny wartości, przekonań, norm i praktyk, które kształtują sposób funkcjonowania organizacji.

Po co organizacji monitoring kultury organizacyjnej?

  • Pozwala na monitorowanie postępów wdrażanych zmian w kulturze organizacyjnej
  • Umożliwia wczesne wykrycie potencjalnych problemów
  • Pozwala płynnie implementować i ewentualnie korygować te elementy, które nie budują takiej kultury, do jakiej dąży organziacja
  • Pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron kultury organizacyjnej
  • Pomaga w ocenie wpływu kultury organizacyjnej na efektywność organizacji

W Everbe wspólnie z  twoim zespołem zaplanujemy skuteczny monitoring kultury organizacyjnej, który utrzyma na właściwym kursie twoją organizację oraz wesprzemy liderów w zmianie codziennych nawyków i zachowań.

Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

20.03.2025

Czy docenianie to tylko miły gest, czy realna strategia wzrostu?

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU? Firmy, które chcą budować swoją przewagę i chcą wygrywać…

13.03.2025

Zaangażowanie zaczyna się od poczucia sensu. Jak firmy mogą go budować?

6 rzeczy, których dowiesz się z tego artykułu: W pracy, gdzie spędzamy znaczną część swojego…

04.03.2025

Pomysły na docenianie w proklienckiej transformacji – bez kosztów i nagród

Czego dowiesz się z tego artykułu? Docenianie w pracy nie jest jedynie „miłym gestem”. Jeśli…

18.02.2025

Na czym warto się skupić w 2025r., by osiągać lepsze wyniki w CX i EX?

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i  stawiają markom coraz wyższą poprzeczkę. Jeśli organizacji…

08.02.2025

Zwrot z inwestycji (ROI) w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.