Monitoring kultury organizacyjnej

Jeśli czegoś nie potrafimy zmierzyć oznacza to również, że nie będziemy potrafili tym zarządzać. Kultura organizacyjna wymaga monitoringu i doskonalenia. Budowanie i umacnianie kultury organizacyjnej to trudny i długotrwały proces. Systematyczny monitoring kultury organizacyjnej to proces obserwacji, analizy i oceny wartości, przekonań, norm i praktyk, które kształtują sposób funkcjonowania organizacji.

Po co organizacji monitoring kultury organizacyjnej?

  • Pozwala na monitorowanie postępów wdrażanych zmian w kulturze organizacyjnej
  • Umożliwia wczesne wykrycie potencjalnych problemów
  • Pozwala płynnie implementować i ewentualnie korygować te elementy, które nie budują takiej kultury, do jakiej dąży organziacja
  • Pozwala na identyfikację mocnych i słabych stron kultury organizacyjnej
  • Pomaga w ocenie wpływu kultury organizacyjnej na efektywność organizacji

W Everbe wspólnie z  twoim zespołem zaplanujemy skuteczny monitoring kultury organizacyjnej, który utrzyma na właściwym kursie twoją organizację oraz wesprzemy liderów w zmianie codziennych nawyków i zachowań.

Więcej na temat kultury organizacyjnej możesz przeczytać tutaj:

Ostatnie posty na naszym blogu

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.