case study: Wdrożenie podejścia Customer Experience Management w obszarze klientów B2B

Klient: Towarzystwo Ubezpieczeń Generali

Wyzwanie

Rynek ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń B2B jest bardzo konkurencyjnym rynkiem, na którym trudno się wyróżnić. Większość walki biznesowej rozbija się o wielkość składki lub wielkość prowizji. Generali – duża międzynarodowa korporacja postanowił wyróżnić się spośród firm konkurencyjnych przy pomocy wyjątkowych doświadczeń klienta i wdrożyć we wszystkich obszarach B2B Customer Experience Management. Wyzwaniem była poprawa satysfakcji klienta i zwiększenie wskaźnika rekomendacje NPS (Net Promoter Score).

Jeśli chcesz pobrać case-study, wypełnij formularz poniżej






    MENU

    Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.