Raport Customer Experience na rynku B2B

Raport na temat doświadczeń klientów w relacjach B2B jest wynikiem  ponad dwuletnich badań w branżach: energetyka, ubezpieczenia & finanse, farmacja, meble & design, reklama & media, IT, konsulting biznesowy. Badania obejmowały swoim zasięgiem Polskę, Europę Zach., Amerykę Pn. i Poł. oraz Azję i Pacyfik i były prowadzone z osobami  na różnych szczeblach organizacji  –  od pracowników liniowych po zarządy i właścicieli firm  w korporacjach i MŚP.

W raporcie przedstawiamy w nim najważniejsze przeszkody w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów na rynku b2B Są na tyle uniwersalne, że nie odnoszą się do żadnej konkretnej branży, nie zależą również od wielkości przedsiębiorstwa. W raporcie znajdują się wypowiedzi klientów reprezentujących sektor B2B, którzy z powodzeniem wdrażają podejście zarządzania doświadczeniami klientów w swoich przedsiębiorstwach.

Jeśli chcesz pobrać case-study, wypełnij formularz poniżej






    MENU

    Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.