Raport na temat doświadczeń klientów w relacjach B2B jest wynikiem ponad dwuletnich badań w branżach: energetyka, ubezpieczenia & finanse, farmacja, meble & design, reklama & media, IT, konsulting biznesowy. Badania obejmowały swoim zasięgiem Polskę, Europę Zach., Amerykę Pn. i Poł. oraz Azję i Pacyfik i były prowadzone z osobami na różnych szczeblach organizacji – od pracowników liniowych po zarządy i właścicieli firm w korporacjach i MŚP.
W raporcie przedstawiamy w nim najważniejsze przeszkody w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów na rynku b2B Są na tyle uniwersalne, że nie odnoszą się do żadnej konkretnej branży, nie zależą również od wielkości przedsiębiorstwa. W raporcie znajdują się wypowiedzi klientów reprezentujących sektor B2B, którzy z powodzeniem wdrażają podejście zarządzania doświadczeniami klientów w swoich przedsiębiorstwach.