Employee Experience

Pracownik jako ambasador marki

Proklienckie marki skupiają się na budowaniu ambasadorów swoich marek w pierwszej kolejności wśród pracowników. Zadowoleni pracownicy z większym zaangażowaniem obsługują klientów. W Everbe naszym celem jest uczynienie z pracowników adwokatów marki. Adwokaci marki w postaci pracowników zwiększają szansę na zbudowanie grona lojalnych adwokatów marki po stronie klientów. Firmy, które zdają sobie z tego sprawę z uwagą podchodzą do zrozumienia potrzeb, motywacji i tych elementów, które wpływają na zaangażowanie pracowników.

Employee Experience

Employee experience (EX), czyli doświadczenie pracownika, to suma wrażeń, doświadczeń, przeżyć i emocji jakie odczuwa on podczas swojej pracy w firmie, na każdym etapie zatrudnienia. Obejmuje to wszystko, z czym pracownik się styka, od momentu rekrutacji, przez okres zatrudnienia, aż do odejścia z firmy.

Employee Experience Management

Employee Experience to doświadczenie pracownika. Jednak dbanie o samo doświadczenie pracowników nie wystarczy. Organizacja, by działała efektywnie musi to robić w umiejętny sposób przez  zarządzanie doświadczeniem pracownika.

Employee Experience Management (EXM) z kolei dotyczy zarządzania doświadczeniami pracowników, co oznacza  holistyczne podejście do zarządzania personelem, które skupia się na tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla pracowników na każdym etapie ich cyklu życia w firmie.

W Everbe wspieramy organizacje w zarządzaniu doświadczeniem pracownika przez koncentrację w całej podróży pracownika z organizacją, tzw. Employee Journey, jak i przez wsparcie liderów oraz budowę skoncentrowanej na człowieku kultury organizacyjnej.

Ostatnie posty na naszym blogu

27.11.2025

Human Experience – dlaczego przyszłość organizacji należy do podejścia skoncentrowanego na człowieku?

Od „co kupujesz?” do „jak się czujesz”” – sens Human Experience W listopadzie ukazał się…

04.11.2025

O mikrozachowań do empatii, doświadczeń i zdrowienia – z perspektywy psychologii i doświadczenia o Patient Experience

Empatia w opiece medycznej kojarzy się z czymś oczywistym — „tak przecież powinno być”. Jednak…

03.11.2025

Jak sprawdzić, czy Twoja organizacja naprawdę jest prokliencka? Analiza dojrzałości CX

Z pracy z liderami mam taka obserwację – przekonanie, że skoro firma ma badania, procesy…
żółte tło, niebieski napis Bank

05.09.2025

Bankowanie nastolatków i dzieci

W raporcie „Bankowość dla dzieci” opublikowanym na Cashless, Marta Bryła-Gozdyra zwraca uwagę na psychologiczne znaczenie pierwszego konta…
HEI

22.07.2025

Marta Bryła-Gozdyra członkinią honorową Human Experience Institute

Marta Bryła honorowym członkiem Human Experience Institute (HEI) Z radością informujemy, że Marta Bryła-Gozdyra została…

MENU