Employee Experience

Pracownik jako ambasador marki

Proklienckie marki skupiają się na budowaniu ambasadorów swoich marek w pierwszej kolejności wśród pracowników. Zadowoleni pracownicy z większym zaangażowaniem obsługują klientów. W Everbe naszym celem jest uczynienie z pracowników adwokatów marki. Adwokaci marki w postaci pracowników zwiększają szansę na zbudowanie grona lojalnych adwokatów marki po stronie klientów. Firmy, które zdają sobie z tego sprawę z uwagą podchodzą do zrozumienia potrzeb, motywacji i tych elementów, które wpływają na zaangażowanie pracowników.

Employee Experience

Employee experience (EX), czyli doświadczenie pracownika, to suma wrażeń, doświadczeń, przeżyć i emocji jakie odczuwa on podczas swojej pracy w firmie, na każdym etapie zatrudnienia. Obejmuje to wszystko, z czym pracownik się styka, od momentu rekrutacji, przez okres zatrudnienia, aż do odejścia z firmy.

Employee Experience Management

Employee Experience to doświadczenie pracownika. Jednak dbanie o samo doświadczenie pracowników nie wystarczy. Organizacja, by działała efektywnie musi to robić w umiejętny sposób przez  zarządzanie doświadczeniem pracownika.

Employee Experience Management (EXM) z kolei dotyczy zarządzania doświadczeniami pracowników, co oznacza  holistyczne podejście do zarządzania personelem, które skupia się na tworzeniu pozytywnych doświadczeń dla pracowników na każdym etapie ich cyklu życia w firmie.

W Everbe wspieramy organizacje w zarządzaniu doświadczeniem pracownika przez koncentrację w całej podróży pracownika z organizacją, tzw. Employee Journey, jak i przez wsparcie liderów oraz budowę skoncentrowanej na człowieku kultury organizacyjnej.

Ostatnie posty na naszym blogu

21.07.2025

Na czym polega unikalny EXPERIENCE, czyli o tym, jak nazwa nadaje znaczenie?

JAK NAZWA KSZTAŁTUJE UNIKALNOŚĆ I WARTOŚĆ? Kilka tygodni temu miałam przyjemność obserwować dyskusję na LinkedIn…

21.05.2025

Uznanie jako element wzmacniający transformację organizacji CX i EX

Raport Employee Experience w Polsce opublikowany  przez Everbe w 2024r. wskazuje, że 20% pracowników ma poczucie…

20.03.2025

Czy docenianie to tylko miły gest, czy realna strategia wzrostu?

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU? Firmy, które chcą budować swoją przewagę i chcą wygrywać…

13.03.2025

Zaangażowanie zaczyna się od poczucia sensu. Jak firmy mogą go budować?

6 rzeczy, których dowiesz się z tego artykułu: W pracy, gdzie spędzamy znaczną część swojego…

04.03.2025

Pomysły na docenianie w proklienckiej transformacji – bez kosztów i nagród

Czego dowiesz się z tego artykułu? Docenianie w pracy nie jest jedynie „miłym gestem”. Jeśli…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.