Akademia Everbe
Akademia Everbe to jedyny w Polsce kompleksowy program dedykowany osobom, które są zainteresowane pogłębianiem wiedzy i kształceniem umiejętności związanych z budowaniem organizacji skoncentrowanej na człowieku – w oparciu o Customer Experience Management, Employee Experience Management, skoncentrowaną na człowieku kulturę organizacyjną oraz przywództwo.
Na Akademię Everbe składają się:
- Akademia Customer Experience Management
- Akademia Employee Experience Management
- Szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności z zakresu Employee & Customer Experience
- Mentoring indywidualny i zespolowy
- Spotkania CEX Meet
O Akademii Everbe
Akademia Everbe to szeroki program budowania organizacji skoncentrowanej na człowieku, w którym łączymy wiedzę o tym: jak budować zaangażowanie klientów z marką, jak budować zaangażowanie i satysfakcję pracowników przez przywództwo skoncentrowane na człowieku oraz odpowiednią kulturę organizacyjną.
Akademia Everbe dostarcza wiedzę teoretyczną oraz kształci umiejętności praktyczne. Program Akademii opiera się o wiedzę z zakresu psychologii, zarządzania i marketingu oraz neuronauki. Został opracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu Customer Experience oraz Employee Experience Management oraz budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej w firmach działających w Polsce i poza granicami. Zawartość merytoryczna każdej kolejnej Akademii Everbe jest doskonalona i pogłębiana o nowe treści z zakresu najnowszych osiągnięć naukowych oraz uaktualniana w odniesieniu do aktualnej sytuacji biznesowej. W sytuacji realizacji warsztatów w formie zamkniętej program zawsze jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb organizacji. Uczestnicy Akademii Everbe przez cały czas trwania Akademii Everbe mają dostęp do mentora, który wspiera ich w implementacji zdobytej wiedzy.
Historia Akademii EVERBE
Pomysłodawcą i założycielką Akademii Everbe była Marta Bryła-Gozdyra. Akademię stworzyła z pasji do dzielenia się wiedzą oraz budowania wygrywających organizacji, które sprawią, że świat będzie lepszy dla ludzi – klientów i pracowników. Początki Akademii sięgają 2014 roku, kiedy wspólnie z profesorami Uniwersytetu SWPS z zakresu motywacji, emocji oraz zachowań konsumenckich stworzyliśmy pierwszy w Polsce program dotyczący zarządzania doświadczeniami klientów, który nazwaliśmy Akademią Customer Experience Management. Akademia CXM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych klientów związane z pozyskaniem oraz uporządkowaniem wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów. Pierwsze spotkanie Akademii CXM miało miejsce w 2015 roku. Do 2024 roku Akademię ukończyło ponad 300 osób. W 2023 roku powołaliśmy do życia Akademię Employee Experience Management, która dostarcza wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniem pracowników oraz budowania kultury organizacyjnej skoncentrowanej na człowieku.
Sposób realizacji
Warsztaty Akademii Everbe mają formę dynamicznych i interaktywnych sesji łącząc w sobie nabywanie nowej wiedzy z ćwiczeniem umiejętności oraz pracą kreatywną.
-
- Warsztaty kreatywne – uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej.
-
- Wykłady i case study – w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce.
-
- Narzędzia i kształcenie umiejętności – program Akademii przede wszystkim dostarcza uczestnikom narzędzia oraz kształci umiejętności korzystania z nich w pracy na co dzień. Uczestnicy zapoznając się z nowymi narzędziami zawsze mają okazję je przetestować w praktyce.
- Wzory dokumentów – Akademia dostarcza wzory dokumentów i koncepcje prowadzenia warsztatów, które uczestnicy mogą zastosować bezpośrednio w swoich organizacjach
- Dyskusje i wymiana wiedzy – uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień.
-
- Mentoring i wsparcie – w czasie spotkań Akademii uczestnicy mają dostęp do mentora oraz otrzymują wsparcie w ramach obszarów, który jest związany z realizowanym programem.
-
- Praca własna – w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami. Realizacja działań na bieżąco i wykorzystywanie nowo nabytej wiedzy i umiejętności na świeżo pozwala ją utrwalać, a dzięki obecności mentora rozwiewać wszystkie wątpliwości na wczesnym ich etapie.
ELASTYCZNA NAUKA
Spotkania w ramach Akademii Everbe są prowadzone online, offline oraz w wersji hybrydowej w najbardziej rozszerzonym programie Masterclass.
Wszystkie warsztaty, zarówno online, jak i offline prowadzone są na żywo.
Akademia Everbe jest prowadzona w formie warsztatów otwartych oraz zamkniętych – dedykowanych konkretnej firmie.
Dla kogo Akademia Everbe?
Akademia Everbe skierowana jest do osób odpowiedzialnych za transformację organizacji oraz budowę koncentracji na kliencie oraz pracowniku oraz do wszystkich menadżerów w organizacji bez względu na poziom zarządzania. Dotychczasowi uczestnicy Akademii Everbe zajmowali różne stanowiska na poziomie zarządu, menadżerskie wysokiego i średniego szczebla, jak i pełnili rolę samodzielnych specjalistów takich obszarów jak: sprzedaż, marketing, HR, operacje, IT, obsługa klienta, HR, reklamacje i roszczenia, logistyka, produkcja, call centre, działy CX/ EX, rozwój i innowacje.
Opinie uczestników
Porozmawiamy
13.06.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (hybrydowa/jesień 2024)
19.03.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (hybrydowa/wiosna 2024)
19.03.2024
AKADEMIA EMPLOYEE EXPERIENCE (online/ jesień 2024)
28.08.2023
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (dopasowana do Twojej firmy)
Porozmawiajmy
Porozmawiajmy
Porozmawiajmy