Akademia Customer Experience Management
NOWY WYMIAR AKADEMII CXM OD 2025 roku!
Akademia Everbe to jedyny w Polsce kompleksowy program dedykowany osobom, które są zainteresowane pogłębianiem wiedzy i kształceniem umiejętności związanych z budowaniem organizacji skoncentrowanej na człowieku – w oparciu o Customer Experience Management, Employee Experience Management, skoncentrowaną na człowieku kulturę organizacyjną oraz przywództwo.
Z okazji 10 lecia Akademii Customer Experience przygotowaliśmy nowy wymiar Akademii CXM.
Nowy wymiar Akademii CXM został przygotowany dla uczestników z różnej wielkości organizacji oraz na różnym poziomie wiedzy z zakresu Customer Experience Management.
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT WIEDZA DLA OSÓB NA KAŻDYM POZIOMIE CX/EX
PODSTAWY CUSTOMER EXPERIENCE – PROGRAM ELEMENTARY
Jest skierowany do małych i średnich organizacji oraz zespołów w dużych firmach, które dopiero zaczynają budować swoje kompetencje w zakresie CXM lub chcą uporządkować i utrwalić podstawy wiedzy z zakresu CXM z uwzględnieniem wiedzy z zakresu psychologii. Uczestnikami mogą być osoby z ograniczonym doświadczeniem w CX, które się angażują lub chcą się angażować w poprawę doświadczeń klientów, m.in. specjaliści oraz menadżerowie ds. obsługi klienta, marketingu, CX, sprzedaży.
ZAAWANSOWANY PROGRAM CUSTOMER EXPERIENCE – ADVANCED
PROGRAM ADVANCED (ZAAWANSOWANY)
Jest skierowany do średnich i dużych organizacji, które posiadają już podstawowe praktyki CXM, lecz potrzebują bardziej zaawansowanej wiedzy do wdrażania CXM w skali całej organizacji. Uczestnikami mogą być menedżerowie średniego szczebla, liderzy zespołów CX oraz osoby odpowiedzialne za strategię i rozwój CXM w firmie.
MISTORZWSKI PROGRAM CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT – MASTERY
Jest skierowany do dużych organizacji i korporacji o dojrzałych strukturach CX, które są gotowe na zaawansowane wdrożenie Customer Experience Management oraz zbudowanie mocno zaangażowanego przywództwa w budowaniu koncentracji na kliencie. Kurs skierowany jest do kadry zarządzającej, liderów transformacji CX oraz osób odpowiedzialnych za zarządzanie CX na poziomie strategicznym.
JAK UDOSKONALIŚMY AKADEMIĘ CXM?
- 3 bloki programowe dla osób z różnej wielkości organizacji o różnym poziomie wiedzy
- CX SPRINT SESSIONS – co poniedziałek microcoaching dla każdego uczestnika
- Inspiration Day w programie Advanced i Mastery
- WORK BOOK dla każdego uczestnika w każdym module
- Dostęp do nagrań do 3m-cy po zakończeniu kursu
- Gotowe wzory dokumentów przygotowane do druku
PODSTAWY CUSTOMER EXPERIENCE – PROGRAM ELEMENTARY
4 m-ce, 44h, 8 spotkań (online + stacjonarnie)
Customer Experience z perspektywy biznesu i psychologii.
Mapowanie doświadczeń klientów na Customer Journey, Service Blueprint oraz tworzenie person.
Projektowanie doświadczeń klientów z wykorzystaniem Design Thinking.
Tworzenie programów naprawczych i inicjatyw CX/EX.
ZAAWANSOWANY PROGRAM CUSTOMER EXPERIENCE – ADVANCED
3 m-ce, 30h, 7 spotkań (online + stacjonarne)
Strategia budowania DNA proklienckiej kultury organizacyjnej.
Metodyka i strategia monitoringu doświadczeń klientów, ROI w CX.
Mapowanie potrzeb i oczekiwań pracowników mających na celu koncentrację na kliencie w podejściu The Value Profit Chain.
Inspiration Culture Day.
MISTRZOWSKI PROGRAM CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT – MASTERY
3 m-ce, 30h, 7 spotkań (online + stacjonarne)
Prokliencki leadership – budowanie zespołu liderów zorientowanych na klienta.
Transformacja Customer Experience Management – planowanie, komunikacja oraz zarządzanie zmianą.
Customer Experience Management Governance – struktura, role, odpowiedzialności, mierniki, monitoring w zarządzaniu CXM.
Inspiration Leadership Day.
Sposób realizacji
Warsztaty Akademii Everbe mają formę dynamicznych i interaktywnych sesji łącząc w sobie nabywanie nowej wiedzy z ćwiczeniem umiejętności oraz pracą kreatywną.
-
- Warsztaty kreatywne – uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej.
- Wykłady i case study – w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce.
- CX Sprint Sessions – co poniedziałek uczestnicy Akademii CXM mają dostęp do którkibch sesji microcoaching
- Narzędzia i kształcenie umiejętności – program Akademii przede wszystkim dostarcza uczestnikom narzędzia oraz kształci umiejętności korzystania z nich w pracy na co dzień. Uczestnicy zapoznając się z nowymi narzędziami zawsze mają okazję je przetestować w praktyce.
- Wzory dokumentów – Akademia dostarcza wzory dokumentów i koncepcje prowadzenia warsztatów, które uczestnicy mogą zastosować bezpośrednio w swoich organizacjach
- Dyskusje i wymiana wiedzy – uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień.
- Mentoring i wsparcie – w czasie spotkań Akademii uczestnicy mają dostęp do mentora oraz otrzymują wsparcie w ramach obszarów, który jest związany z realizowanym programem.
- Praca własna – w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami. Realizacja działań na bieżąco i wykorzystywanie nowo nabytej wiedzy i umiejętności na świeżo pozwala ją utrwalać, a dzięki obecności mentora rozwiewać wszystkie wątpliwości na wczesnym ich etapie.
O Akademii Everbe
Akademia Everbe to szeroki program budowania organizacji skoncentrowanej na człowieku, w którym łączymy wiedzę o tym: jak budować zaangażowanie klientów z marką, jak budować zaangażowanie i satysfakcję pracowników przez przywództwo skoncentrowane na człowieku oraz odpowiednią kulturę organizacyjną.
Akademia Everbe dostarcza wiedzę teoretyczną oraz kształci umiejętności praktyczne. Program Akademii opiera się o wiedzę z zakresu psychologii, zarządzania i marketingu oraz neuronauki. Został opracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu Customer Experience oraz Employee Experience Management oraz budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej w firmach działających w Polsce i poza granicami. Zawartość merytoryczna każdej kolejnej Akademii Everbe jest doskonalona i pogłębiana o nowe treści z zakresu najnowszych osiągnięć naukowych oraz uaktualniana w odniesieniu do aktualnej sytuacji biznesowej. W sytuacji realizacji warsztatów w formie zamkniętej program zawsze jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb organizacji. Uczestnicy Akademii Everbe przez cały czas trwania Akademii Everbe mają dostęp do mentora, który wspiera ich w implementacji zdobytej wiedzy.
Historia Akademii EVERBE
Pomysłodawcą i założycielką Akademii Everbe była Marta Bryła-Gozdyra. Akademię stworzyła z pasji do dzielenia się wiedzą oraz budowania wygrywających organizacji, które sprawią, że świat będzie lepszy dla ludzi – klientów i pracowników. Początki Akademii sięgają 2014 roku, kiedy wspólnie z profesorami Uniwersytetu SWPS z zakresu motywacji, emocji oraz zachowań konsumenckich stworzyliśmy pierwszy w Polsce program dotyczący zarządzania doświadczeniami klientów, który nazwaliśmy Akademią Customer Experience Management. Akademia CXM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych klientów związane z pozyskaniem oraz uporządkowaniem wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów. Pierwsze spotkanie Akademii CXM miało miejsce w 2015 roku. Do 2024 roku Akademię ukończyło ponad 300 osób. W 2023 roku powołaliśmy do życia Akademię Employee Experience Management, która dostarcza wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniem pracowników oraz budowania kultury organizacyjnej skoncentrowanej na człowieku.
Dla kogo Akademia Everbe?
Akademia Everbe skierowana jest do osób odpowiedzialnych za transformację organizacji oraz budowę koncentracji na kliencie oraz pracowniku oraz do wszystkich menadżerów w organizacji bez względu na poziom zarządzania. Dotychczasowi uczestnicy Akademii Everbe zajmowali różne stanowiska na poziomie zarządu, menadżerskie wysokiego i średniego szczebla, jak i pełnili rolę samodzielnych specjalistów takich obszarów jak: sprzedaż, marketing, HR, operacje, IT, obsługa klienta, HR, reklamacje i roszczenia, logistyka, produkcja, call centre, działy CX/ EX, rozwój i innowacje.
Opinie uczestników
Porozmawiamy
18.11.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ELEMENTARY – PROGRAM PODSTAWOWY
13.11.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE MASTERY – PROGRAM MISTRZOWSKI
12.11.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ADVANCED – PROGRAM ZAAWANSOWANY
19.03.2024
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (hybrydowa/wiosna 2024)
19.03.2024
AKADEMIA EMPLOYEE EXPERIENCE (online/ wiosna 2025)
28.08.2023
AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (dopasowana do Twojej firmy)
Porozmawiajmy
Porozmawiajmy
Porozmawiajmy