Akademia

Akademia Everbe

Akademia Everbe to jedyny w Polsce kompleksowy program dedykowany osobom, które są zainteresowane pogłębianiem wiedzy i kształceniem umiejętności związanych z budowaniem organizacji skoncentrowanej na człowieku – w oparciu o Customer Experience Management, Employee Experience Management, skoncentrowaną na człowieku kulturę organizacyjną oraz przywództwo.

Na Akademię Everbe składają się:

  • Akademia Customer Experience Management
  • Akademia Employee Experience Management
  • Szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności z zakresu Employee & Customer Experience
  • Mentoring indywidualny i zespolowy
  • Spotkania CEX Meet

O Akademii Everbe

Akademia Everbe to szeroki  program budowania organizacji skoncentrowanej na człowieku, w którym łączymy wiedzę o tym: jak budować  zaangażowanie klientów z marką, jak budować zaangażowanie i satysfakcję pracowników przez przywództwo skoncentrowane na człowieku oraz odpowiednią kulturę organizacyjną.  

Akademia Everbe dostarcza wiedzę teoretyczną oraz kształci umiejętności  praktyczne. Program Akademii opiera się o  wiedzę z zakresu psychologii, zarządzania i marketingu oraz neuronauki. Został opracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu Customer Experience oraz Employee Experience Management oraz budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej w firmach działających w Polsce i poza granicami.  Zawartość merytoryczna każdej kolejnej Akademii Everbe jest doskonalona i pogłębiana o nowe treści z zakresu najnowszych osiągnięć naukowych oraz uaktualniana w odniesieniu do aktualnej sytuacji biznesowej. W sytuacji realizacji warsztatów w formie zamkniętej program zawsze jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb organizacji. Uczestnicy Akademii Everbe przez cały czas trwania Akademii Everbe mają dostęp do mentora, który wspiera ich w implementacji zdobytej wiedzy.

Historia Akademii EVERBE

Pomysłodawcą i założycielką Akademii Everbe była Marta Bryła-Gozdyra. Akademię stworzyła z pasji do dzielenia się wiedzą oraz budowania wygrywających organizacji, które sprawią, że świat będzie lepszy dla ludzi – klientów i pracowników. Początki Akademii sięgają 2014 roku, kiedy wspólnie z profesorami Uniwersytetu SWPS z zakresu motywacji, emocji oraz zachowań konsumenckich stworzyliśmy pierwszy w Polsce program dotyczący zarządzania doświadczeniami klientów, który nazwaliśmy Akademią Customer Experience Management. Akademia CXM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych klientów związane z pozyskaniem oraz uporządkowaniem wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów. Pierwsze spotkanie Akademii CXM miało miejsce w  2015 roku.   Do 2024 roku Akademię ukończyło ponad 300 osób. W 2023 roku powołaliśmy do życia Akademię Employee Experience Management, która dostarcza wiedzy z zakresu zarządzania doświadczeniem pracowników oraz budowania kultury organizacyjnej skoncentrowanej na człowieku.

Sposób realizacji

Warsztaty Akademii Everbe  mają formę dynamicznych i interaktywnych sesji łącząc w sobie nabywanie nowej wiedzy  z ćwiczeniem umiejętności oraz pracą kreatywną.

    • Warsztaty kreatywne – uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej.

    • Wykłady i case study – w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi  studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce.

    • Narzędzia i kształcenie umiejętności – program Akademii przede wszystkim dostarcza uczestnikom narzędzia oraz kształci umiejętności korzystania z nich w pracy na co dzień. Uczestnicy zapoznając się z nowymi narzędziami zawsze mają okazję je przetestować w praktyce.
    • Wzory dokumentów – Akademia dostarcza wzory dokumentów i koncepcje prowadzenia warsztatów, które uczestnicy mogą zastosować bezpośrednio w swoich organizacjach
    • Dyskusje i wymiana wiedzy – uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień.

    • Mentoring i wsparcie – w czasie spotkań Akademii uczestnicy mają dostęp do mentora oraz otrzymują wsparcie w ramach obszarów, który jest związany z realizowanym programem.

    • Praca własna – w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami. Realizacja działań na bieżąco i wykorzystywanie nowo nabytej wiedzy i umiejętności na świeżo pozwala ją utrwalać, a dzięki obecności mentora rozwiewać wszystkie wątpliwości na wczesnym ich etapie.

ELASTYCZNA NAUKA

Spotkania w ramach Akademii Everbe są prowadzone online, offline oraz w wersji hybrydowej w najbardziej rozszerzonym programie Masterclass.

Wszystkie warsztaty, zarówno online, jak i offline prowadzone są na żywo.

Akademia Everbe jest prowadzona w formie warsztatów otwartych oraz zamkniętych – dedykowanych konkretnej firmie.

Dla kogo Akademia Everbe?

Akademia Everbe  skierowana jest do osób odpowiedzialnych za transformację organizacji oraz budowę koncentracji na kliencie oraz pracowniku oraz do wszystkich menadżerów w organizacji bez względu na poziom zarządzania. Dotychczasowi uczestnicy Akademii Everbe zajmowali różne stanowiska na poziomie zarządu, menadżerskie wysokiego i średniego szczebla, jak i pełnili rolę samodzielnych specjalistów takich obszarów jak: sprzedaż, marketing,  HR, operacje, IT, obsługa klienta, HR, reklamacje i roszczenia, logistyka, produkcja, call centre, działy CX/ EX, rozwój i innowacje.

Opinie uczestników

„Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.”
„Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.„
„Pobudzenie do myślenia i ukierunkowania na inny sposób podejścia / obsługi klienta i budowania współczesnego biznesu.”
„Podkreślenie, że wiele rzeczy możemy poprawić bezkosztowo. Inspirujące przykłady , wspólna praca zespołowa, burze mózgów i kreatywne pomysły – było super!”
„CX jest dla mnie bardzo ważnym tematem. Od lat pracuję w obsłudze klienta i liczę na to, że takie podejście do klienta wreszcie przyniesie pozytywne rezultaty. Najważniejsze jest teraz, żeby uświadomić wszystkim zespołom Szpitala, że dla pacjenta nie liczą się procesy i procedury, oraz to czy w ogóle zostały wprowadzone bądź usprawnione. Pacjent chce czuć rezultat naszych działań, chce czuć się ważny, chce być traktowany wyjątkowo i indywidualnie. To duża rewolucja w sposobie podejścia do pacjenta której musimy nauczyć siebie i innych.”
„Zdecydowanie bym polecił AKADEMIĘ CX. Warto uświadomić sobie, że wszystko co robimy jest ważne i ma wpływ na całość procesów.”
„Wartością była możliwość korzystania z mentoringu. Takie offy, które pozwalały dokładniej zrozumieć nowe treści. Skorzystałam na tych mentoringach i zawodowo i prywatnie, mimo, że nie poruszałyśmy tematów z mojego prywatnego życia. Ukierunkowanie na szukanie rozwiązań jest po prostu na tyle uniwersalne, że można je przyłożyć do wielu dziedzin.”
„Nowy temat, którego zrozumienie pomoże w realizacji wspólnych i ważnych celów. Wiedza praktyczna.”
„ZAWSZE i BARDZO! TAK! Oczywiście bardzo polecam Akademię CX wszystkim organizacjom które chcą podążać za klientem i chcą utrzymać klienta. Firmy muszą zrozumieć, że zadbanie o klienta i jego potrzeby wpływa na realizację celów biznesowych. Jeśli nie zatroszczymy się o pacjentów to nie będą korzystać z naszych wspaniałych usług i produktów, oraz nie będą nas polecać innym.”
„Zdecydowanie rekomenduję AKADEMIĘ CX. Chciałabym mieć taki poziom tak fajnych szkoleń i rozszerzyć je na wszystkich pracowników.”

Porozmawiamy






    13.06.2024

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (hybrydowa/jesień 2024)

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

    19.03.2024

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (hybrydowa/wiosna 2024)

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

    19.03.2024

    AKADEMIA EMPLOYEE EXPERIENCE (online/ jesień 2024)

    AKADEMIA EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT

    28.08.2023

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE (dopasowana do Twojej firmy)

    AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

    Porozmawiajmy






      Porozmawiajmy






        Porozmawiajmy






          MENU

          Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.