CX W POLSKICH ORGANIZACJACH

Everbe od ponad siedmiu lat wspiera różnej wielkości firmy w budowaniu proklienckich marek przez wdrażanie  podejścia opartego o customer experience.  Gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność, gdy używaliśmy słów „customer experience” niewiele firm, wiedziało o czym mówimy. Dziś większość firm wie, że tylko dopasowanie się do klienta, uwzględnienie w rozwoju firmy jego potrzeb i oczekiwań, pozwoli im na rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej. 

Zapraszamy Państwa do wypełnienia ankiety, której wyniki pokażą, jak firmy działające w Polsce budują prokliencką kulturę. Dane będą analizowane globalnie, a osoby, które wypełnią ankietę otrzymają szczegółowy raport z wynikami badania.  

Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmie maksymalnie 5 minut. Z góry dziękujemy za pomoc i wypełnienie ankiety i, jeśli to możliwe przekazanie jej dalej.

Link do ankiety https://cxwpolsceraport.typeform.com/to/QNLoD2

Chcesz wiedzieć więcej?