CX w polskich organizacjach

Everbe od ponad siedmiu lat wspiera różnej wielkości firmy w budowaniu proklienckich marek przez wdrażanie  podejścia opartego o customer experience.  Gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność, gdy używaliśmy słów „customer experience” niewiele firm, wiedziało o czym mówimy. Dziś większość firm wie, że tylko dopasowanie się do klienta, uwzględnienie w rozwoju firmy jego potrzeb i oczekiwań, pozwoli im na rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej. 

Zapraszamy Państwa do wypełnienia ankiety, której wyniki pokażą, jak firmy działające w Polsce budują prokliencką kulturę. Dane będą analizowane globalnie, a osoby, które wypełnią ankietę otrzymają szczegółowy raport z wynikami badania.  

Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmie maksymalnie 5 minut. Z góry dziękujemy za pomoc i wypełnienie ankiety i, jeśli to możliwe przekazanie jej dalej.

Może Cię to zainteresuje

22.12.2022

Jeśli chcesz zbudować prokliencką markę -stwórz prokliencką kulturę

Jeśli ambicją firmy jest zbudowanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej konieczne jest skupienie się na tym, co...

14.10.2021

Transformacja kultury organizacyjnej – zmiana, która się opłaca

SEZON 1  PRZEPIS NA BIZNES i LEPSZY ŚWIAT_odcinek 3 Wywiad z Karolem Turkiem przeprowadziła: Marta Bryła-Gozdyra...

25.01.2018

10 przykładów na to, jak można spełniać oczekiwania klientów

Szukając tematu na dzisiejszy post, kilka dni temu, zadałam bliższym i dalszym znajomym oraz rodzinie...

04.01.2020

Co ma wspólnego ciągłe doskonalenie z wygrywającą strategią?

Większość ludzi zainteresowana zarządzaniem słyszała o ciągłym doskonaleniu. Ci, którzy interesowali się tym tematem– na...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.