EMPLOYEE JOURNEY MAP

CO TO JEST EMPLOYEE JOURNEY MAP?

Employee Journey Map pokazuje  doświadczenia pracownika z marką od pierwszego z nią kontaktu, przez rekrutację, onboarding, przez codzienne funkcjonowanie w firmie: relacje, międzydziałowe, w zespole oraz związane ze współpracą z menadżerem, po decyzję o rozstaniu się z firmą.

Employee Journey Map pozwala zrozumieć miejsca, gdzie tworzy i obniża się motywacja i zaangażowanie pracownika w kontakcie z pracodawcą. Pozwala określić słabo działające obszary oraz wskazać te miejsca, które są szczególnie istotne dla pracownika biorąc pod uwagę różne etapy we współpracy pracownika z firmą.

W praktyce korzystanie ze map podróży pracownika pozwala firmie lepiej zrozumieć pracowników na różnych etapach ich cyklu kontaktu z firmą. Efektywne wykorzystanie wiedzy  zwiększa szansę na rekrutację bardziej dopasowanych pracowników, zwiększa zaangażowanie i satysfakcję obecnych pracowników oraz zmniejsza rotację. Zrozumienie doświadczeń, potrzeb i oczekiwań pracowników stanowi podwaliny do tworzenia proklienckiej marki i pozwala efektywnie tworzyć prokliencką kulturę.

WARSZTATY EMPLOYEE JOURNEY MAPPING

Zapraszamy do udziału w warsztatach EMPLOYEE JOURNEY MAPPING, w czasie których zdobędziesz teoretyczną oraz praktyczną wiedzę na temat mapowania doświadczeń pracowników.  Zaletą prowadzonych przez nas warsztatów jest praktyczne podejście – w Everbe od blisko 8 lat mapujemy doświadczenia, potrzeby i oczekiwania pracowników na różnych szczeblach w organizacji.

ZAGADNIENIA, KTÓRE PORUSZYMY

  • Mapowanie ścieżek pracownika krok po kroku w  praktyce
  • Jak tworzy się motywacja i zaangażowanie pracownika i czym się od siebie różnią?
  • Jak zaangażowanie pracownika wpływa na zadowolenie klienta, rozwój i generowanie zysku firmy?
  • Jedna czy wiele map doświadczeń pracowników?
  • Jak często mapować doświadczenia pracowników?
  • Jak dzięki mapowaniu potrzeb pracowników tworzyć prokliencką markę?

NARZĘDZIA I TERMINY, KTÓRE POZNASZ:

  • Employee Journey  Map
  • Touchpoints Map
  • Mapy Empatii
  • Employee Story
  • Persony pracowników
  • Love point, pain point
  • Momenty prawdy

NARZĘDZIA, KTÓRE OTRZYMASZ:

  • Pakiet narzędzi w formie wzorów gotowych do wykorzystania w twojej organizacji
  • Materiał z warsztatów w wersji PDF

FORMA PROWADZENIA WARSZTATÓW

Spotkanie będzie prowadzone w  formie interaktywnych warsztatów. Zaznajamianie z poszczególnymi zagadnieniami odbywa się w podejściu „Dlaczego? Co? Jak?”. Część praktyczna zorganizowana jest w taki sposób, by uczestnicy mogli ją odnieść do praktyki i sposobu działania swojej firmy. W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać podejście Design Thinking.

  • DLACZEGO? – zawiera podstawy teoretyczne danego zagadnienia
  • CO? – przedstawia gotowe, sprawdzone przez Everbe narzędzia
  • JAK?  – zawiera ćwiczenia praktyczne realizowane przykładzie twojej firmy

PROWADZĄCA WARSZTATY

Marta Bryła-Gozdyra – Customer & Employee Experience Management Coach

Posiada blisko 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach  w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą   i obsługą klienta. Doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowany coach oraz wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki. Badaniami, projektowaniem oraz zarządzaniem doświadczeniami klientów oraz jego wpływem na lojalność  w teorii i praktyce zajmuje się od blisko 14 lat. Jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowę proklienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów. Założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE oraz członek kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzi.  Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej. Publikuje w „Marketingu w praktyce“, „Nowej sprzedaży“, „OOH Magazine“ i innych. Współpracuje z firmami różnej wielkości zarówno w sektorze B2B,  jak i B2C, między innymi: IKEA, Netia, mBank, Orlen, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, Generali, Media Markt Saturn Polska, Szynaka Meble – WFM, PPG, Roche, Innology, UPC i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji oraz psychologii zachowań konsumenckich.

MIEJSCE PROWADZENIA WARSZTATÓW:

19-20.02.2020r.

Digital Knowledge Village, Warszawa, ul. Puławska 457

MAKSYMALNA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW

20 osób

KOSZT UCZESTNICZENIA

Koszt uczestnictwa jednej osoby – 2500,00 zł + VAT(*

*) koszt uwzględnia uczestniczenie w dwóch dniach warsztatów, koszt materiałów oraz kateringu

ZAPISY I WIĘCEJ INFORMACJI

ewelina.galazka@everbe.pl

Chcesz wiedzieć więcej?