To doświadczenia ludzi powodują, że ludzkość przetrwała. Dzięki doświadczeniom ludzie nauczyli się unikać lub walczyć z wrogiem, dzięki czemu przetrwaliśmy.
To nasze doświadczenia powodują, że kiedy myślimy o przeszłości albo się do siebie uśmiechamy lub jest nam smutno i jesteśmy rozczarowani.
To nasze doświadczenia powodują, że po raz kolejny sięgamy po tę samą markę i to nasze doświadczenia z marką sprawiają, że chcemy dla niej pracować.
XXI wiek to era człowieka i doświadczeń. Ktoś mógłby powiedzieć XXI wiek to era technologii – jednak technologia jest tylko narzędziem. To, co nas nakręca, co sprawia, że chce nam się czegoś więcej lub mniej, to nasze osobiste doświadczenia, a kiedy myślimy o markach i budowaniu przewagi biznesowej, to doświadczenia naszych pracowników i klientów.
Zapraszam do odsłuchania podkastu Era Experience’u, do którego zaprosiła mnie Grupa Pracuj. Z okazji dzisiejszego CX Day rozmawiamy o tym, o co chodzi w Employee Experience, jak budować prokliencką markę i przewagę konkurencyjną marki przez tworzenie pozytywnych doświadczeń. #experience#employeeexperience
Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzający Everbe
Link do Spotify: https://open.spotify.com/episode/63N9FlOuVCAVXuxhB16NHS