Employee Experience -droga do lepszego świata

To doświadczenia ludzi powodują, że ludzkość przetrwała. Dzięki doświadczeniom ludzie nauczyli się unikać lub walczyć z wrogiem, dzięki czemu przetrwaliśmy.

To nasze doświadczenia powodują, że kiedy myślimy o przeszłości albo się do siebie uśmiechamy lub jest nam smutno i jesteśmy rozczarowani.

To nasze doświadczenia powodują, że po raz kolejny sięgamy po tę samą markę i to nasze doświadczenia z marką sprawiają, że chcemy dla niej pracować.

XXI wiek to era człowieka i doświadczeń. Ktoś mógłby powiedzieć XXI wiek to era technologii – jednak technologia jest tylko narzędziem. To, co nas nakręca, co sprawia, że chce nam się czegoś więcej lub mniej, to nasze osobiste doświadczenia, a kiedy myślimy o markach i budowaniu przewagi biznesowej, to doświadczenia naszych pracowników i klientów.

Zapraszam do odsłuchania podkastu Era Experience’u, do którego zaprosiła mnie Grupa Pracuj. Z okazji dzisiejszego CX Day rozmawiamy o tym, o co chodzi w Employee Experience, jak budować prokliencką markę i przewagę konkurencyjną marki przez tworzenie pozytywnych doświadczeń. #experience#employeeexperience

Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzający Everbe

Link do Spotify: https://open.spotify.com/episode/63N9FlOuVCAVXuxhB16NHS

Może Cię to zainteresuje

22.12.2022

Jeśli chcesz zbudować prokliencką markę -stwórz prokliencką kulturę

Jeśli ambicją firmy jest zbudowanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej konieczne jest skupienie się na tym, co...

14.10.2021

Transformacja kultury organizacyjnej – zmiana, która się opłaca

SEZON 1  PRZEPIS NA BIZNES i LEPSZY ŚWIAT_odcinek 3 Wywiad z Karolem Turkiem przeprowadziła: Marta Bryła-Gozdyra...

25.01.2018

10 przykładów na to, jak można spełniać oczekiwania klientów

Szukając tematu na dzisiejszy post, kilka dni temu, zadałam bliższym i dalszym znajomym oraz rodzinie...

04.01.2020

Co ma wspólnego ciągłe doskonalenie z wygrywającą strategią?

Większość ludzi zainteresowana zarządzaniem słyszała o ciągłym doskonaleniu. Ci, którzy interesowali się tym tematem– na...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.