Przesłaniem CX Day w 2023 roku jest przyczynianie się CX-owej społeczności do lepszego świata przez wprowadzanie pozytywnych, trwałych zmian, a nie tylko dla wyników finansowych organizacji, a także dla klientów, pracowników i organizacji.
To przesłanie w 100% wpisuje się w manifest Everbe i to, co robimy każdego dnia. Wierzymy w nasz model 4 W, który pokazuje, że zbudowanie wygrywającej firmy w długim okresie jest możliwe tylko wtedy, kiedy w takim samym stopniu będziemy budować wartość dla:
Klientów
Pracowników
Organizacji i jej interesariuszy
Świata wokół nas (bliższej i dalszej społeczności oraz środowiska)
Nadawanie nowego sensu robienia biznesu towarzyszy nam od wielu lat, Warren Buffett, Bill Gates, w ubiegłym roku Yvon Chouinard (założyciel Patagonii), czy nawet ostatnio Mick Jagger i wiele innych osób i firm przeznacza większą część swojego dorobku na cele społeczne i środowiskowe.
Jak to powiedziała kiedyś Greta Thunberg (nastoletnia szwedzka aktywistka klimatyczna), na jednym z wieców „Przyszliśmy tu, by wam powiedzieć, że zmiana nadchodzi – czy wam się to podoba, czy nie” – czynienie dobra przez organizacje, dzielnie się z innymi, myślenie przez pryzmat 4W to przepis na współczesny biznes. Te organizacje, które to zrozumieją będą wygranymi.
wygrana dla klientów = wygrana dla pracowników = wygrana dla organizacji = wygrana dla świata
CX’owa społeczność przez codzienne działania wpisuje się w ten wzór doskonale.
Z okazji CX Day, wszystkim CX’owcom życzymy nieustającej energii w zmienianiu świata na lepszy dla ludzi, na lepszy dla świata.