Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager

W majowo-czerwcowym numerze magazynu Employee Experience Manager został opublikowany artykuł z wybranymi informacjami najnowszego raportu „Employee Experience w Polsce 2023.”

Badania przeprowadzone przez firmę Everbe, we współpracy z Pracuj.pl oraz Employee Experience Manager, rzucają nowe światło na złożoność doświadczeń pracowników w polskich organizacjach.

Raport analizuje m.in. poziom zaangażowania, satysfakcji i dobrostanu pracowników, relacje z przełożonymi i współpracownikami, oraz wpływ wartości i kultury organizacyjnej na Employee Experience.

Wyniki badań pokazują różnice w doświadczeniach pracowników w zależności od form zatrudnienia, wielkości organizacji, rodzaju wykonywanej pracy oraz poziomu zarządzania.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na łamach magazynu Employee Experience Manager oraz do pobrania pełnego raportu na stronie Everbe.pl.

W kolejnych numerach Employee Experience Manager będziemy kontynuować analizę wybranych wyników, w tym wpływu kultury organizacyjnej na doświadczenia pracowników.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.