Human Centric Leadership

ROLA MENADŻERÓW W KSZTAŁTOWAIU PROKLIENCKIEJ MARKI

Rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie jest kluczowa. By tak się stało, liderzy powinni zrozumieć jak wygląda łańcuch budowania wartości organizacji prowadzący do realizacji celów biznesowych. Na początku tego łańcucha jest pracownik. Współczesny wygrywający lider, to lider skoncentrowany na człowieku – na pracowniku i kliencie. Do tego potrzebna jest odpowiednia wiedza, postawa, umiejętności, kompetencje oraz zaangażowanie. Liderzy skoncentrowani na człowieku wiedzą, że siłą ich zespołu jest zespół.

Aktualna sytuacja – tak rynkowa, jak i polityczna stanowi duże wyzwanie dla liderów organizacji. Tak trudne czasy wymagają od menadżerów dodatkowych kompetencji, które pomogą budować zadowolenie, zaangażowanie i koncentrację pracowników na kliencie, rozwoju oraz budowie przewagi konkurencyjnej firmy.

SZEROKIE WSPARCIE DLA LIDERÓW W STAWANIU SIĘ PROKLIENCKIM LIDEREM

Zadanie, które stoi przed menadżerami, którzy tworzą proklienckie marki jest trudne – z jednej strony wymaga się od nich realizacji planów biznesowych i podwyższania wyników, z drugiej zaś działań, dzięki którym firmy, w których pracują, staną się prawdziwymi proklienckimi markami. Na początku pracy większość menadżerów uważa, że te dwa cele bywają ze sobą sprzeczne.

W Everbe obejmujemy menadżerów specjalną troską i w szczególny zajmujemy się i wspieramy ich w działaniu od samego początku przygotowując na zmianę, która będzie ich udziałem. Dedykujemy menadżerom specjalne programy, które zwiększają ich wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim dzięki którym nabywają nowe kompetencje i sposoby współpracy ze swoimi zespołami. Oferujemy programy skierowane do wszystkich menadżerów w organizacji, jak również programy indywidualne oparte o coaching i mentoring oraz szkolenie on the job. Specjalny program kierujemy do zarządów i właścicieli firm. Wiedza, którą się dzielimy oraz rozwiązania, które proponujemy opieramy o wiedzę z zakresu zarządzania, psychologii poznawczej, psychologii emocji i motywacji oraz wiedzę o mózgu – zwiększamy samoświadomość liderów oraz wskazujemy na rozwiązania, które w użyteczny sposób pozwalają budować zadowolenie oraz zaangażowanie pracowników oraz realizować cele biznesowe organizacji.

OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE

„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”

„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”

„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”

„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”

„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”

„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

27.11.2025

Human Experience – dlaczego przyszłość organizacji należy do podejścia skoncentrowanego na człowieku?

Od „co kupujesz?” do „jak się czujesz”” – sens Human Experience W listopadzie ukazał się…

04.11.2025

O mikrozachowań do empatii, doświadczeń i zdrowienia – z perspektywy psychologii i doświadczenia o Patient Experience

Empatia w opiece medycznej kojarzy się z czymś oczywistym — „tak przecież powinno być”. Jednak…

03.11.2025

Jak sprawdzić, czy Twoja organizacja naprawdę jest prokliencka? Analiza dojrzałości CX

Z pracy z liderami mam taka obserwację – przekonanie, że skoro firma ma badania, procesy…
żółte tło, niebieski napis Bank

05.09.2025

Bankowanie nastolatków i dzieci

W raporcie „Bankowość dla dzieci” opublikowanym na Cashless, Marta Bryła-Gozdyra zwraca uwagę na psychologiczne znaczenie pierwszego konta…
HEI

22.07.2025

Marta Bryła-Gozdyra członkinią honorową Human Experience Institute

Marta Bryła honorowym członkiem Human Experience Institute (HEI) Z radością informujemy, że Marta Bryła-Gozdyra została…

MENU