Publikacje

05.09.2025

Bankowanie nastolatków i dzieci

W raporcie „Bankowość dla dzieci” opublikowanym na Cashless, Marta Bryła-Gozdyra zwraca uwagę na psychologiczne znaczenie pierwszego konta...

23.07.2025

Siła rytuałów w Customer Experience

Zapraszamy do najnowszego artykułu Siła rytuałów e Customer Experience”, który ukazał się w magazynie CX Manager –...

22.07.2025

Marta Bryła-Gozdyra członkinią honorową Human Experience Institute

Marta Bryła honorowym członkiem Human Experience Institute (HEI) Z radością informujemy, że Marta Bryła-Gozdyra została...

18.07.2025

Mikroempatia – mały gest, wielkie znaczenie w opiece zdrowotnej

Zapraszamy do najnowszego artykułu „Mikroempatia – mały gest, wielkie znaczenie w opiece zdrowotnej ”, który...

29.05.2025

Customer, Patient, Guest, Citizen, Employee… Experience. Dlaczego nazwy mają znaczenie?

Z przyjemnością dzielę się moim najnowszym artykułem, „Customer, Patient, Guest, Citizen, Employee… Experience. Dlaczego nazwy...

18.04.2025

Wesołych Świąt!

🌿 Wielkanocna refleksja o CX – od środka na zewnątrz 🌿 Wielkanoc to czas odnowy,...

10.04.2025

4 spotkanie X Summit – największej konferencji CX/EX

X SUMMIT 2025 już za nami, dzień pełen treści, emocji i prawdziwych spotkań z  doświadczeniem.Nie tylko...

03.03.2025

Czy ocena roczna to zło konieczne i przeżytek czy użyteczne narzędzie w praktyce działów HR?

Na pytanie, czy „Czy ocena roczna to zło konieczne i przeżytek czy użyteczne narzędzie w...

11.02.2025

O tym, czy jest sens tworzyć sens w pracy piszemy w EX Manager

Czy warto tworzyć sens w pracy? Tak, jeśli chcesz budować zaangażowanie i sukces organizacji! W...

28.12.2024

20 ŻYCZEŃ NA  2025 ROK

DLA EKSPERTÓW CX/EX  I WSZYSTKICH LIDERÓW, KTÓRZY UWAŻAJĄ, ŻE HUMAN EXPERIENCE TO DOBRA DROGA DO ZMIANY...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.