Publikacje

05.09.2025

Bankowanie nastolatków i dzieci

W raporcie „Bankowość dla dzieci” opublikowanym na Cashless, Marta Bryła-Gozdyra zwraca uwagę na psychologiczne znaczenie pierwszego konta...

23.07.2025

Siła rytuałów w Customer Experience

Zapraszamy do najnowszego artykułu Siła rytuałów e Customer Experience”, który ukazał się w magazynie CX Manager –...

28.12.2024

20 ŻYCZEŃ NA  2025 ROK

DLA EKSPERTÓW CX/EX  I WSZYSTKICH LIDERÓW, KTÓRZY UWAŻAJĄ, ŻE HUMAN EXPERIENCE TO DOBRA DROGA DO ZMIANY...

18.09.2024

We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów

Jednym z fundamentalnych celów każdej marki jest stworzenie silnej więzi z konsumentami. Bez umiejętności zbudowania...

15.07.2024

Strategia Customer Experience Management

Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie: strategii organizacji, strategii...

08.07.2024

Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę

Spełnianie obietnic przez markę ma bardzo duży wpływ na doświadczenia klientów oraz ich zaangażowanie. Świat...

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

12.03.2024

ROI i ROX w pomiarach efektywności CXM

Liczenie zwrotu z inwestycji (ROI)  w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów oraz pracowników, często niesie za sobą...

14.02.2024

O budowaniu miłości do klientów

O okazji Walentynek, wszystkim, którzy nas odwiedzają życzymy dużo miłości do siebie, innych i od...

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.