CX/EX Blog

09.01.2020

Tworzenie pozytywnych doświadczeń zwiększa zyski

Pewnie wszyscy znamy darmowe próbki i degustacje. I pewnie niejednego, czy niejedną z nas próbka...

04.01.2020

Co ma wspólnego ciągłe doskonalenie z wygrywającą strategią?

Większość ludzi zainteresowana zarządzaniem słyszała o ciągłym doskonaleniu. Ci, którzy interesowali się tym tematem– na...

25.09.2019

CX w polskich organizacjach

Everbe od ponad siedmiu lat wspiera różnej wielkości firmy w budowaniu proklienckich marek przez wdrażanie  podejścia opartego...

14.09.2019

Zarządzanie doświadczeniami i emocjami klientów

Układ emocjonalny jest u człowieka ewolucyjnie najstarszym systemem. Najstarsza część naszego mózgu zwana „gadzim” pomaga...

01.03.2019

DESIGN THINKING – lektura i podejście obowiązkowe dla szefów marketingu

Przed współczesnym marketingiem stoi wiele wyzwań. Tak, jak zmienia się świat, zmienia się również życie...

28.02.2019

Dlaczego powinno się dbać o wszystkie punkty styku na drodze klienta?

Czym jest doświadczenie klienta? Wiele osób do niedawna było przekonanych, że klient doświadcza jedynie w...

01.02.2019

Jak masz na imię? O dopasowaniu do klienta

Kilka tygodni temu stojąc w kolejce w jednej z kawiarni sieciowych obecnych w Polsce byłam...

08.01.2019

Dawać innym szczęście

Jedyną pewną rzeczą w dzisiejszych czasach jest zmiana. Osiągnięcie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej w warunkach...

07.01.2019

Kultura organizacyjna oparta na wartościach

Wprowadzenie wspólnych wartości, które są ważne z punktu widzenia organizacji i klienta pokazuje, że nawet jeśli...

07.01.2019

Jak sprawić, żeby użytkownik strony czuł się bezpiecznie oraz wiedział, co się dzieje?

Coraz więcej konsumentów kupuje przez Internet, coraz więcej jest opcji płacenia za takie zakupy, więcej...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.