CX/EX Blog

14.10.2018

Jawne i utajone postawy konsumentów

W Everbe wiemy, że nie ma nic lepszego od doświadczenia popartego wiedzą. Wszyscy w Everbe...

25.03.2018

Podróże Noemi po Dolinie Krzemowej

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak poprawić komunikację i pomóc pracownikom uczyć się w miejscu pracy?...

25.01.2018

10 przykładów na to, jak można spełniać oczekiwania klientów

Szukając tematu na dzisiejszy post, kilka dni temu, zadałam bliższym i dalszym znajomym oraz rodzinie...

21.11.2017

Customer Experience Bar Raiser- by to co niemożliwe stało się możliwe.

Pracowałam kiedyś z kolegą, który miał na imię Zbyszek. Jednak większość osób, które znałam nie mówiła...

06.09.2017

Walka o serca i portfele klientów na rynku b2b

Customer Experience Management, kojarzony do niedawna wyłącznie z obszarem b2c wkroczyło mocno na rynek b2b....

27.07.2017

Service Design Thinking dla marketingu

Ciągłe doskonalenie pracy marketingu Przed współczesnym marketingiem stoi wiele wyzwań. Tak, jak zmienia się świat,...

25.11.2016

Co łączy doświadczenie pracownika z doświadczeniem klienta? O związkach między HR i marketingiem.

Polskie firmy coraz mocniej zaczynają odczuwać potrzebę zarządzania doświadczeniami klientów celem utrzymania swoich klientów i...

25.09.2016

To prezes wyznacza kierunek

Coraz więcej firm w Polsce zauważa konieczność zarządzania doświadczeniami klienta (customer experience management), aby zwiększyć...

14.03.2016

„Każdy myśli o zmianie świata, ale nikt nie myśli o zmianie samego siebie”

Rola lidera w procesie zmian „Każdy myśli o zmianie świata, ale nikt nie myśli o zmianie samego siebie”.Cytatem z Tołstoja...

14.03.2016

Mystery shopper a badanie doświadczeń klientów

Mystery shopper inaczej tajemniczy klient, to świetna metoda do sprawdzania czy pracownicy spełniają standardy obsługi...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.